تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...

رئیسی: با کوچکترین اقدام اسرائیل، تل‌آویو نابود می‌شود

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در مراسم روز ارتش به آمریکایی‌ها توصیه کرد از منطقه خارج شوند چون به نفع خودشان است و اسرائیل را تهدید کرد که در صورت کوچکترین اقدامی علیه کشور پاسخ سختی از جانب نیرو‌های مسلح دریافت می‌کند و با نابودی حیفا و تل آویو مواجه می‌شود.

کد خبر: ۱۴۸۲۰۹
۰۹:۱۸ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲

رئیسی: با کوچکترین اقدام اسرائیل، تل‌آویو نابود می‌شود

دیدارنیوز: رئیس جمهور در مراسم روز ارتش با بیان اینکه ارتش به مردم عشق می‌وارد و ملت هم به ارتش اعتماد دارد، گفت: ارتش سد محکمی در مقابل ضد انقلاب و گروه‌های تکفیری و اشرار است.

سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش طی سخنانی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران شاخصه‌هایی همچون خدا باوری، خودباوری و مردم باوری دارد.

وی افزود: خدا باوری اندیشه دفاع از مردم و وطن و حفظ ارزش‌های الهی و ایستادگی و مقاومت را ایجاد می‌کند. ارتش ایران در دنیا افتخار دارد که ولایت مدار است و تحت زعامت جانشین امام عصر خدمت می‌کند و دستور و فرمان او را که فرمان الهی است بجان می‌خرد.

رییسی ادامه داد: امروز ارتش دلاور و شجاع ما در عرصه‌های مختلف علم و فناوری گوی سبقت را از ارتش‌های منطقه ربوده است و ارتش ما ارتشی مجهز، بروز و به هنگام است.

رییس جمهور گفت: ما شاهد بکارگیری تجهیزات پیشرفته‌ای در ارتش هستیم که جلوه ما می‌توانیم است. ارتش از تهدید‌ها فرصت می‌سازد و از همه کاستی‌ها برای کشور فرصت می‌سازد.

وی اظهار داشت: ارتش به مردم عشق می‌وارد و ملت هم به ارتش اعتماد دارد. ارتش امروز پشتوانه امنیت کشور است. هرجا حادثه‌ای در کشور پیش می‌آید ارتش در کنار ملت است.

رئیسی ادامه داد: ارتش سد محکمی در مقابل ضد انقلاب و گروه‌های تکفیری و اشرار است و مرزبانی از مرز‌های کشور را به عهده دارد. ارتش در اقیانوس‌ها از منافع ایران پاسداری می‌کند و مردم این زحمات را می‌بینند.

رئیس جمهور تصریح کرد: نیرو‌های مسلح ما برای منطقه امنیت ساز است و پیام مراسم روز ارتش پیام صلح و دوستی برای منطقه است. هر دستی که امروز بخواهد امنیت را برای منطقه حفظ کند، نیرو‌های مسلح ما دست آن را به گرمی می‌فشارد.

وی ادامه داد: نیرو‌های فرامنطقه‌ای و آمریکایی باید هرچه زودتر منطقه را ترک کنند، زیرا به نفع خودشان و به نفع منطقه است. حضور نیرو‌های بیگانه امنیت منطقه را تهدید می‌کند. اما نیرو‌های مسلح ما در هرکجا از منطقه هستند امنیت ساز هستند.

رئیسی افزود: نیرو‌های مسلح ما در مقابل تروریست‌ها ایستادگی کرده و منطقه را امن کردند. اما بیگانگان فقط امنیت کشور‌های منطقه را تهدید می‌کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: قدرت نیرو‌های مسلح ما به نفع امنیت منطقه است و بر هیچکس پوشیده نیست که نیرو‌های مسلح ما چگونه از تمامیت ارضی و امنیت کشور‌های منطقه حراست کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان بویژه اسرائیل این پیام را دریافت کرده‌اند که کوچکترین اقدامی علیه کشور پاسخ سختی از جانب نیرو‌های مسلح دربر خواهد داشت و با نابودی حیفا و تل آویو همراه خواهد بود.

رییسی خاطرنشان کرد: دشمنان باید جایگاه اقتدار و افتخار و قدرت‌آفرین نیرو‌های مسلح ما در کشور را بشناسند.

وی با بیان این‌که «امروز شاهد به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته‌ای در ارتش هستیم و این همان جلوه «ما می‌توانیم» است»، یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی از تهدید‌ها و از همه کاستی‌ها برای کشور فرصت می‌سازد ارتش به مردم عشق دارد و ملت هم به ارتش اعتماد دارد و ارتش امروز پشتوانه امنیت کشور است. هرجا حادثه‌ای در کشور پیش می‌آید ارتش در کنار ملت است.

وی با تاکید بر این‌که «ارتش سد محکمی در برابر ضدانقلاب و گروه‌های تکفیری و اشرار است»، گفت: ارتش مرزبانی از مرز‌های کشور را به عهده دارد و حتی در اقیانوس‌ها از منافع ایران پاسداری می‌کند و مردم این زحمات را می‌بینند. ارتش افتخار حراست زمینی، دریایی و هوایی کشور را دارد و آسمان ایران همیشه در نقاط مختلف منطقه امن‌ترین آسمان است.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: امروز ارتش دلاور، شجاع و قهرمان ما در عرصه‌های مختلف علم و فناوری گوی سبقت را از ارتش‌های منطقه ربوده است و همگان به این امر معترف هستند.

وی افزود: ارتش ما امروز ارتشی مجهز و به‌روز و به‌هنگام است. ارتشی که از تجهیزات پیشرفته برخوردار است و این تجهیزات پیشرفته به برکت علم و دانش بومی شده است، در حالی‌که در برخی ارتش‌ها و نیرو‌های مسلح، تجهیزات وارداتی حرف اول را می‌زند، اما ارتش جمهوری اسلامی با اتکا به دانش روز و توان داخلی تجهیز شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی