تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

رئیسی: با کوچکترین اقدام اسرائیل، تل‌آویو نابود می‌شود

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در مراسم روز ارتش به آمریکایی‌ها توصیه کرد از منطقه خارج شوند چون به نفع خودشان است و اسرائیل را تهدید کرد که در صورت کوچکترین اقدامی علیه کشور پاسخ سختی از جانب نیرو‌های مسلح دریافت می‌کند و با نابودی حیفا و تل آویو مواجه می‌شود.

کد خبر: ۱۴۸۲۰۹
۰۹:۱۸ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۲

رئیسی: با کوچکترین اقدام اسرائیل، تل‌آویو نابود می‌شود

دیدارنیوز: رئیس جمهور در مراسم روز ارتش با بیان اینکه ارتش به مردم عشق می‌وارد و ملت هم به ارتش اعتماد دارد، گفت: ارتش سد محکمی در مقابل ضد انقلاب و گروه‌های تکفیری و اشرار است.

سید ابراهیم رییسی رییس جمهور صبح امروز در مراسم رژه روز ارتش طی سخنانی اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران شاخصه‌هایی همچون خدا باوری، خودباوری و مردم باوری دارد.

وی افزود: خدا باوری اندیشه دفاع از مردم و وطن و حفظ ارزش‌های الهی و ایستادگی و مقاومت را ایجاد می‌کند. ارتش ایران در دنیا افتخار دارد که ولایت مدار است و تحت زعامت جانشین امام عصر خدمت می‌کند و دستور و فرمان او را که فرمان الهی است بجان می‌خرد.

رییسی ادامه داد: امروز ارتش دلاور و شجاع ما در عرصه‌های مختلف علم و فناوری گوی سبقت را از ارتش‌های منطقه ربوده است و ارتش ما ارتشی مجهز، بروز و به هنگام است.

رییس جمهور گفت: ما شاهد بکارگیری تجهیزات پیشرفته‌ای در ارتش هستیم که جلوه ما می‌توانیم است. ارتش از تهدید‌ها فرصت می‌سازد و از همه کاستی‌ها برای کشور فرصت می‌سازد.

وی اظهار داشت: ارتش به مردم عشق می‌وارد و ملت هم به ارتش اعتماد دارد. ارتش امروز پشتوانه امنیت کشور است. هرجا حادثه‌ای در کشور پیش می‌آید ارتش در کنار ملت است.

رئیسی ادامه داد: ارتش سد محکمی در مقابل ضد انقلاب و گروه‌های تکفیری و اشرار است و مرزبانی از مرز‌های کشور را به عهده دارد. ارتش در اقیانوس‌ها از منافع ایران پاسداری می‌کند و مردم این زحمات را می‌بینند.

رئیس جمهور تصریح کرد: نیرو‌های مسلح ما برای منطقه امنیت ساز است و پیام مراسم روز ارتش پیام صلح و دوستی برای منطقه است. هر دستی که امروز بخواهد امنیت را برای منطقه حفظ کند، نیرو‌های مسلح ما دست آن را به گرمی می‌فشارد.

وی ادامه داد: نیرو‌های فرامنطقه‌ای و آمریکایی باید هرچه زودتر منطقه را ترک کنند، زیرا به نفع خودشان و به نفع منطقه است. حضور نیرو‌های بیگانه امنیت منطقه را تهدید می‌کند. اما نیرو‌های مسلح ما در هرکجا از منطقه هستند امنیت ساز هستند.

رئیسی افزود: نیرو‌های مسلح ما در مقابل تروریست‌ها ایستادگی کرده و منطقه را امن کردند. اما بیگانگان فقط امنیت کشور‌های منطقه را تهدید می‌کنند.

رئیس جمهور تاکید کرد: قدرت نیرو‌های مسلح ما به نفع امنیت منطقه است و بر هیچکس پوشیده نیست که نیرو‌های مسلح ما چگونه از تمامیت ارضی و امنیت کشور‌های منطقه حراست کردند.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان بویژه اسرائیل این پیام را دریافت کرده‌اند که کوچکترین اقدامی علیه کشور پاسخ سختی از جانب نیرو‌های مسلح دربر خواهد داشت و با نابودی حیفا و تل آویو همراه خواهد بود.

رییسی خاطرنشان کرد: دشمنان باید جایگاه اقتدار و افتخار و قدرت‌آفرین نیرو‌های مسلح ما در کشور را بشناسند.

وی با بیان این‌که «امروز شاهد به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته‌ای در ارتش هستیم و این همان جلوه «ما می‌توانیم» است»، یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی از تهدید‌ها و از همه کاستی‌ها برای کشور فرصت می‌سازد ارتش به مردم عشق دارد و ملت هم به ارتش اعتماد دارد و ارتش امروز پشتوانه امنیت کشور است. هرجا حادثه‌ای در کشور پیش می‌آید ارتش در کنار ملت است.

وی با تاکید بر این‌که «ارتش سد محکمی در برابر ضدانقلاب و گروه‌های تکفیری و اشرار است»، گفت: ارتش مرزبانی از مرز‌های کشور را به عهده دارد و حتی در اقیانوس‌ها از منافع ایران پاسداری می‌کند و مردم این زحمات را می‌بینند. ارتش افتخار حراست زمینی، دریایی و هوایی کشور را دارد و آسمان ایران همیشه در نقاط مختلف منطقه امن‌ترین آسمان است.

رئیس‌جمهور تاکید کرد: امروز ارتش دلاور، شجاع و قهرمان ما در عرصه‌های مختلف علم و فناوری گوی سبقت را از ارتش‌های منطقه ربوده است و همگان به این امر معترف هستند.

وی افزود: ارتش ما امروز ارتشی مجهز و به‌روز و به‌هنگام است. ارتشی که از تجهیزات پیشرفته برخوردار است و این تجهیزات پیشرفته به برکت علم و دانش بومی شده است، در حالی‌که در برخی ارتش‌ها و نیرو‌های مسلح، تجهیزات وارداتی حرف اول را می‌زند، اما ارتش جمهوری اسلامی با اتکا به دانش روز و توان داخلی تجهیز شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی