تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
در جلسه مشترک با کمیسیون‌های قضائی، فرهنگی و بهداشت مطرح شد

بررسی و اصلاح موادی از لایحه ارتقای امنیت زنان

کیومرث سرمدی، عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس از برگزاری یک جلسه برای بررسی و اصلاح موادی از لایحه ارتقای امنیت زنان خبر داد.

کد خبر: ۱۴۸۱۸۷
۱۸:۲۸ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۲

بررسی و اصلاح موادی از لایحه ارتقای امنیت زنان

دیدارنیوز: عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از جلسه مشترک این کمیسیون با کمیسیون‌های قضائی، فرهنگی و بهداشت مجلس به منظور بررسی و اصلاح موادی از لایحه ارتقای امنیت زنان خبر داد.

کیومرث سرمدی در تشریح جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: کمیسیون اجتماعی امروز در بحث لایحه «پیشگیری از آسیب دیدگی و ارتقای امنیت زنان در برابر سوء رفتار» به عنوان کمیسیون اصلی جلسه مشترکی با کمیسیون‌های قضائی و حقوقی، فرهنگی و بهداشت و درمان مجلس داشت که موارد کلی در این جلسه مطرح شد.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی اصلاح بند‌ها و تبصره‌هایی از لایحه ارتقای امنیت زنان که کلیات آن در مجلس به تصویب رسیده است مورد بررسی قرار گرفت.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کمیسیون اجتماعی جلسه اختصاصی نیز برای اصلاح اشکالات شورای نگهبان در بحث ساماندهی کارکنان دولت داشت که تعدادی از بند‌ها آن بررسی شد و واژه‌هایی که ابهام داشت و ایراداتی که شورای نگهبان بعضا به لحاظ کاربردی به این طرح گرفته بود اصلاح شد و نظر شورای نگهبان را با حضور کارشناسان بررسی کردیم و در نهایت ادامه رسیدگی به این موضوع به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی