تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

اسیدپاشی به یک زن در تهران

به گفته سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی پایتخت یک زن حدودا ۳۰ ساله به واسطه اختلاف خانوادگی توسط یکی از بستگان نزدیک همسر خود مورد اسیدپاشی قرار گرفته که متهم پس از مشخص شدن مخفیگاه وی در منطقه جنت‌آباد تهران شناسایی و تنها با گذشت چند ساعت از اقدام به اسیدپاشی دستگیر شد.

کد خبر: ۱۴۸۱۸۳
۱۷:۳۱ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۲

اسیدپاشی در خیابان دامپزشکی تهران

دیدارنیوز: رئیس پلیس تهران از دستگیری عامل اسیدپاشی در خیابان دامپزشکی تهران خبر داد.

سردار عباسعلی محمدیان؛ فرمانده انتظامی پایتخت اظهار کرد: ساعت ۱۰:۳۰ امروز دوشنبه ۲۸ فروردین، وقوع یک فقره اسیدپاشی در محدوده خیابان دامپزشکی به کلانتری ۱۱۹ مهرآباد جنوبی اعلام شد. با حضور ماموران و تایید خبر اولیه، موضوع در دستور کار تیم مشترک کلانتری ۱۱۹ و کارآگاهان اداره ۱۶ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد خانمی حدوداً ۳۰ ساله به واسطه اختلاف خانوادگی توسط یکی از بستگان نزدیک همسر خود مورد اسیدپاشی قرار گرفته است. با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات و اقدامات پلیسی در دستور تیم تحقیق پلیس تهران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی پایتخت گفت: با وجود متواری شدن متهم ۲۲ ساله از محل ارتکاب جرم، مخفیگاه وی در منطقه جنت‌آباد تهران شناسایی و تنها با گذشت چند ساعت از اقدام به اسیدپاشی دستگیر شد.

محمدیان با تاکید بر تلاش پلیس در ارتقای احساس امنیت عمومی و برخورد قاطع با هرگونه اقدام بر هم زننده احساس امنیت اجتماعی تصریح کرد: متهم در همان تحقیقات اولیه به اسیدپاشی با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرده است؛ با هماهنگی مقام و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی