تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

جزییات برنامه‌های نماز عید فطر

رئیس ستاد نماز عید فطر درباره جزییات برنامه‌های نماز این عید گفت: ان‌شاالله برنامه‌های ما در جایگاه نماز به‌صورت رسمی از ساعت ۷ صبح آغاز خواهد شد و حدود ساعت ۸ صبح نماز به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه می‌شود و سپس ایراد خطبه‌های نماز را خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۴۸۱۶۴
۱۲:۰۹ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۲

جزییات برنامه‌های نماز عید فطر

دیدارنیوز: حجت‌الاسلام علی نوری رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر صبح امروز درباره جزئیات برنامه‌های این نماز بیان کرد: بعد از سه سال وقفه ان‌شاالله نماز عید سعید فطر امسال به امامت رهبر معظم انقلاب در مصلای تهران برگزار می‌شود. نماز عید فطر امسال با شعار «عید بندگی و همبستگی» اقامه خواهد شد.

وی افزود: مسیر‌های منتهی به محل برگزاری نماز جمعه و تمهیدات ترافیکی از سوی راهنمایی و رانندگی اعلام خواهد شد.

رئیس ستاد نماز عید فطر بیان کرد: سعی شده با همکاری شهرداری بنر‌هایی در سطح شهر برای اطلاع‌رسانی نصب شود و از ساعت ۵ صبح اتوبوس و مترو رایگان خدمت‌رسانی کنند.

نوری اضافه کرد: درب‌های مصلای تهران از وقت اذان صبح و ساعت ۴ باز خواهد شد و میزبان نمازگزاران محترم هستیم. برنامه‌های ما در جایگاه نماز به‌صورت رسمی از ساعت ۷ صبح آغاز خواهد شد و حدود ساعت ۸ صبح نماز به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه خواهد شد و سپس ایراد خطبه‌های نماز را خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: تمرکز برای ورود به مصلی از درب‌های شمالی از بزرگراه شهید سلیمانی و ایستگاه متروی مصلی در نظر گرفته شده و درب‌های شماره ۱۸، ۱۹ و ۲۰ مصلی در ضلع شمال بازگشایی خواهد شد.

رئیس ستاد نماز عید فطر خاطر نشان کرد: توقفگاه‌ها و پارکینگ‌های وسیعی در ضلع شمالی مصلی در نظر گرفته شده تا مشکلی در پارک خودرو‌ها نداشته باشیم. مترو در زمان برگزاری نماز عید فطر در ایستگاه شهید بهشتی توقف نخواهد داشت و ایستگاه‌های میرزای شیرازی، شهید قدوسی و سهروردی جایگزین خواهد شد.

نوری عنوان کرد: مردم در زمان حضور در مصلی حتما مهر و سجاده همراه خود داشته باشند و از همراه آوردن وسایل غیرضروری پرهیز کنند تا در مبادی حفاظتی و انتظامی دچار توقف و ترافیک نشویم. از مردم عزیزمان می‌خواهیم از درب‌های شمالی وارد مصلی شوند؛ البته در سمت شرقی هم درب‌های شماره ۱۲ تا ۱۵ باز خواهد بود.

وی با اشاره برنامه‌های فرهنگی در کنار نماز عید، گفت: با همکاری نهاد‌های مردمی مواکب متعددی برای پذیرایی از نمازگزاران در نظر گرفته شده است. هم‌چنین اطلاعات مورد نیاز مردم در کانال پیام‌رسان ایتای ستاد نماز عید فطر قرار داده می‌شود و از طریق سامانه پیامکی ۶۸۶۸ قبل و بعد از نماز آماده دریافت پیام‌ها و نظرات مردم هستیم.

رئیس ستاد برگزاری نماز عید فطر افزود: نماز عید فطر به‌صورت زنده از طریق شبکه‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی پخش خواهد شد.

نوری در پایان خاطر نشان کرد: ما این آمادگی را داریم که اگر روز جمعه به‌عنوان عید فطر اعلام شد، نماز عید فطر را با آمادگی کامل برگزار کنیم؛ اگر این‌طور شود با برگزاری نماز عید فطر در مصلی تهران، دیگر نماز جمعه را نخواهیم داشت.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی