تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ماموریت رئیسی به وزرای مسکن و اقتصاد برای مدیریت بازار اجاره‌ها و بورس

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری با ماموریت به وزیر اقتصاد برای مدیریت هماهنگ کردن همه بخش‌های مرتبط در راستای عملکرد صحیح بازار بورس، از وزیر مسکن خواست با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط، تدابیر لازم را برای تسهیل شرایط تامین مسکن مورد نیاز مستاجران در نظر بگیرد.

کد خبر: ۱۴۸۱۳۰
۲۰:۲۴ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۲

درخواست رئیسی از وزیر راه؛ تدابیر لازم برای تامین مسکن مستاجران اتخاذ شود

دیدارنیوز: رئیس‌جمهوری با اشاره به تاثیر بازار بورس بر سایر بازارها، بر مدیریت وزیر اقتصاد در هماهنگ کردن همه بخش‌های مرتبط با هدف عملکرد صحیح آن تاکید کرد.

سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیات دولت، با اشاره به تصمیمات اخیر شورای عالی مسکن و نزدیکی فصل جابجایی‌ها، از وزیر مسکن خواست با هماهنگی دستگاه‌های ذیربط، تدابیر لازم را برای تسهیل شرایط تامین مسکن مورد نیاز مستاجران در نظر گیرد.

رئیس‌جمهوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاثیر بازار بورس بر سایر بازارها، بر مدیریت وزیر اقتصاد در هماهنگ‌کردن همه بخش‌های مرتبط برای عملکرد صحیح این بازار تاکید کرد.

رئیسی در ابتدای این جلسه از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس قدردانی کرد و آن را نشانه همبستگی ملی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی دانست.

او در بخش دیگری از سخنانش از خدمات و تلاش‌های مسعود میرکاظمی در سازمان برنامه و بودجه قدردانی کرد و مهم‌ترین اقدامات انجام شده در دوره مدیریت او را تدوین بودجه انقباضی برای سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و پیشگیری از ناترازی‌ها و کسری بودجه با وجود مشکلات اقتصادی عنوان کرد.

رئیس‌جمهوری در این جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور را مکلف کرد با تبیین دقیق و به‌موقع تصمیمات دولت و شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا، اقدامات لازم را به‌منظور پیشگیری از تشتت خبری در حوزه اقتصادی انجام دهند.

رئیسی با قدردانی از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن در ماه رمضان، بر لزوم اجرای برنامه‌های فراگیر و موثر در جهت ترویج فرهنگ قرآنی در کشور تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی