تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
بارسا پس از الکلاسیکو همچنان ناکام است

تیم ژاوی نه می‌برد نه گل می‌زند!

تیم بارسلونا با وجود بهره بردن از لواندوفسکی و چند ستاره دیگر در خط حمله، همچنان پس از شکست سنگین در الکلاسیکوی جام حذفی در گلزنی و پیروزی ناکام است. به نظر می‌رسد دوری طولانی‌مدت دمبله، پدری و چند بازیکن در خط دفاعی این تیم با افت موقت مواجه شده است.

کد خبر: ۱۴۸۱۲۹
۱۹:۵۴ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۲

تیم ژاوی نه می‌برد نه گل می‌زند!

دیدارنیوز: شاگردان ژاوی هرناندس با قبول یک تساوی خارج از خانه مقابل حریف مادریدی، حاشیه امنیت‌شان در صدر جدول را نسبت به هفته گذشته کاهش دادند.

در چارچوب دیدار‌های هفته بیست‌و‌نهم لالیگا، امروز (یکشنبه) تیم بارسلونا در مادرید میهمان ختافه بود و این بازی را با یک تساوی بدون گل به پایان رساند.

بارسلونا در حالی به یک امتیاز این بازی بسنده کرد که رقیب دیرینه و نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش در جدول رده‌بندی، رئال مادرید شب گذشته موفق شده بود از کادیس ۳ امتیاز بگیرد. به این ترتیب حاشیه امنیت کاتالان‌ها در صدر جدول نسبت به هفته قبل کمتر شد و به ۱۱ امتیاز رسید.

این سومین بازی بدون برد متوالی بارسلونا در سفر به خانه ختافه بود که شامل ۲ تساوی و یک شکست می‌شود. پیش از این هرگز سابقه نداشت که بارسلونا در سه بازی خارج از خانه متوالی برابر حریف مادریدی ناکام بماند. در سمت دیگر میدان، ختافه پنجمین بازی خانگی بدون باخت پی در پی‌اش را هم در لالیگا ثبت کرد.

امشب دو بازی دیگر در لالیگا برگزار می‌شود که در اولی از ساعت ۲۰ اتلتیکومادرید میزبان آلمریا خواهد بود و در دومی از ساعت ۲۲:۳۰ والنسیا و سویا در ورزشگاه مستایا مقابل یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی