تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
در آیین دریافت استوارنامه سفیر جدید ترکیه مطرح شد

رئیسی: دولت‌های اسلامی برابر خوی تجاوزگری اسرائیل بایستند

ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور گفت: امروزه مقابله با جنایات اسرائیل نسبت به ملت مظلوم فلسطین، خواست ملت‌های مسلمان از دولتمردان است، لذا اقتضا می‌کند دولت‌های اسلامی با هماهنگی بیشتر در برابر ددمنشی و خوی تجاوزگری رژیم غاصب اسرائیل بایستند.

کد خبر: ۱۴۸۱۲۱
۱۷:۵۱ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۲

رئیسی:

دیدارنیوز: رئیس جمهور حمایت از ملت مظلوم فلسطین را نقطه اشتراک تمامی کشور‌های اسلامی دانست و اظهار داشت: امروزه مقابله با جنایات اسرائیل نسبت به ملت مظلوم فلسطین، خواست ملت‌های مسلمان از دولتمردان است، لذا اقتضا می‌کند دولت‌های اسلامی با هماهنگی بیشتر در برابر ددمنشی رژیم غاصب اسرائیل بایستند.

سید ابراهیم رئیسی در آیین دریافت استوارنامه "حجابی کرلانقلیچ" سفیر جدید ترکیه، روابط جمهوری اسلامی ایران با ترکیه را دیرینه، عمیق و ریشه‌دار توصیف کرد و گفت: به رغم تلاش‌های بدخواهان کشور‌های اسلامی، باید با تکیه بر اشتراکات دینی و فرهنگی روز به روز شاهد تعمیق و گسترش روابط میان کشور‌های اسلامی در زمینه‌های مختلف باشیم.

رئیس جمهور حمایت از ملت مظلوم فلسطین را نقطه اشتراک تمامی کشور‌های اسلامی دانست و افزود: امروزه مقابله با جنایات اسرائیل نسبت به ملت مظلوم فلسطین، خواست ملت‌های مسلمان از دولتمردان است، لذا اقتضا می‌کند دولت‌های اسلامی با هماهنگی بیشتر در برابر ددمنشی و خوی تجاوزگری رژیم غاصب اسرائیل بایستند.

سفیر جدید ترکیه نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمهوری اسلامی ایران، روابط دو کشور ایران و ترکیه را برادرانه و صمیمی توصیف کرد و گفت: اطمینان می‌دهم که همه تلاش خود را برای ارتقای سطح همکاری‌ها و افزایش مبادلات و تعاملات دو کشور به کار خواهم گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی