تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.

جزییات پیشنهاد نجومی عربستانی‌ها به طارمی!

در حالی که برخی رسانه‌های خارجی از رد پیشنهاد الهلال عربستان توسط مهدی طارمی مهاجم پورتو خبر می‌دهند، جزییات پیشنهاد نجومی سعودی‌ها به این ستاره ایرانی توسط یک خبرنگار عربستانی منتشر شده است.

کد خبر: ۱۴۸۰۹۳
۱۲:۰۳ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۲

جزییات پیشنهاد نجومی عربستانی‌ها به طارمی!

دیدارنیوز: باشگاه الهلال عربستان قصد دارد با پیشنهادی اغواکننده مهاجم ایرانی پورتو را جذب کند.

در روز‌های اخیر خبر علاقه‌مندی باشگاه الهلال به جذب مهدی طارمی در رسانه‌های مختلف این کشور و البته پرتغال بازتاب یافته است و در حالی که رسانه‌های پرتغالی از علاقه این مهاجم ایرانی برای ادامه دوران حرفه‌ای‌اش در قاره سبز خبر داده‌اند، اما به نظر می‌رسد رد کردن پیشنهاد وسوسه‌انگیز الهلال سخت‌ترین کار ممکن برای این مهاجم ۳۰ ساله باشد.

خالد بن عبدالعزیز خبرنگار سرشناس عربستانی از جزییات پیشنهاد الهلال به مهدی طارمی پرده‌برداری کرد و مدعی شد این باشگاه عربستانی به مهاجم ایرانی پورتو قراردادی سه ساله با حقوق سالانه ۱۰ میلیون دلار پیشنهاد داده است.

طارمی که تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۴ با باشگاه پورتو قرارداد دارد، در فصل جاری در ۴۲ بازی برای این تیم به میدان رفته و کنار به ثمر رساندن ۲۳ گل، ۱۲ پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکنون در ۱۳۸ بازی، آمار ۷۲ گل‌زده و ۴۷ پاس‌گل را از خود در تیم پورتو به جای گذاشته است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی