تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
مدرس حوزه علمیه درباره برخورد قهری و رفتارهای پلیسی با زنان:

اصغر ناظم‌زاده قمی: توهین، درگیری و نزاع با زنان بدون حجاب شرعا حرام است

ناظم‌زاده قمی: هیچ مرد و زنی با ادعای غیرت دینی، حق ندارد به زنان بی حجاب و شُل حجاب، توهین کند و درگیری و نزاع، راه بیندازد این رفتار‌ها شرعا حرام است.

کد خبر: ۱۴۸۰۴۹
۱۷:۲۷ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲

اصغر ناظم‌زاده قمی: توهین، درگیری و نزاع با زنان بدون حجاب شرعا حرام است

 

دیدارنیوز: اصغر ناظم‌زاده قمی، مدرس حوزه علیمه در پیامی که در پایگاه اطلاع رسانی خود در بیست و پنجم فروردین منتشر کرده، بی‌حجابی را نوعی اعتراض خواند و گفت: «وقتی مردم، اقتصاد بی ثبات و متزلزل را مشاهده می‌کنند و شاهد گرانی‌ها و تبعیض و اختلاس‌ها هستند یا تنگ نظری‌های سیاسی و حذف نیرو‌های کارآمد را می‌بینند، از نماد‌های دینی ـ از جمله حجاب ـ دور می‎شوند و اعتراض خود را با بی تفاوتی یا طغیان علیه این نماد‌ها نشان می‌دهند.»

ناظم‌زاده قمی، از برخورد دوگانه حکومت با زنان بدون حجاب نیز انتقاد کرده و گفته است: «مسئولان ما از یک سو، بی حجابی و بد حجابی را ناهنجاری می‌دانند و با آن، برخورد می‌کنند، اما از سوی دیگر، شُل حجابان و بد حجابانِ شرکت کننده در تظاهرات و یا مناسبت‌های مربوط به جمهوری اسلامی را تشویق می‌کنند... این سیاست تبعیض آمیز، امر مبارزه با بی‌حجابی را صوری و مصلحتی و سیاسی جلوه می‌دهد.»

این مدرس حوزه علمیه قم از سخت‌گیری‌های تازه حکومت برای رعایت حجاب یاد کرده و گفته است که این روز‌ها تمام توجه مسئولان حکومت به موضوع حجاب جلب شده، «گویی هیچ مشکلی در مملکت وجود ندارد و همه چیز به خوبی پیش می‌رود جز مساله حجاب.»

وی همچنان برخورد‌های این روز‌های حکومت با مساله بی‌حجابی، چون عدم ارائه خدمات به زنان بدون روسری، پلمب مراکز تجارتی را غیرموثر و در مواردی از نظر شرعی ناجایز خوانده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی