تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"

اولویت بندی تحویل خودروها مشخص شد

متقاضیان خرید خودرو می‌توانند بعداز ظهر امروز شنبه، با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودرو‌های خود مطلع شوند.

کد خبر: ۱۴۸۰۲۳
۱۲:۴۴ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲

اولویت بندی تحویل خودروها مشخص شد

دیدارنیوز: همزمان با ارسال نامه حسین فرهیدزاده معاون وزیر صمت و رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان به مدیران عامل ۲۷ بانک و مؤسسه اعتباری در رفع مسدودی وجوه حساب‌های وکالتی متقاضیان خرید خودرو، اولویت‌بندی تحویل تعدادی از خودرو‌های تولید داخل انجام شد.

البته فرهیدزاده هم تأکید کرده که" باعنایت به انجام اولویت‌بندی طرح متقاضیان خرید خودرو‌های تولید داخل از طریق سامانه یکپارچه فروش و حسب تصمیمات متخذه، مقرر شد تمامی بانک‌های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به‌مبلغ یکصد میلیون تومان، مربوط به طرح فروش خودرو‌های داخلی به نام این سازمان، اقدام کنند".

بر همین اساس متقاضیان خرید خودرومی توانند بعداز ظهر امروز با مراجعه به سایت سامانه فروش یکپارچه از جزئیات زمان تحویل خودرو‌های خود مطلع شوند.

در حال حاضر ورود به سایت سامانه یکپارچه فروش خودرو ممکن نیست و متقاضیان بعدازظهر می‌توانند با درج رمز عبور خود از زمان تحویل خودرو‌های ثبت نامی اطلاع کسب کنند.

خودرو‌هایی که در طرح یکپارچه فروش خودرو‌های داخلی عرضه شده و به فروش می‌رسند، براساس قیمتِ روز اعلامی توسط شورای رقابت خواهد بود و لیست جدید قیمت خودرو‌های سایپا و ایران خودرو در سایت این شرکت‌ها قرار دارد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی