تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
تنور داغ لیگ برتر در هفته‌های پایانی

استقلال - هوادار؛ ادامه روزهای خوش با ساپینتو؟

هوادار از زمان صعود به لیگ برتر، بدترین کارنامه را مقابل استقلال داشته و رکورد ۱۰۰ درصد شکست را برابر این تیم به ثبت رسانده است.

کد خبر: ۱۴۸۰۰۰
۰۹:۱۹ - ۲۶ فروردين ۱۴۰۲

استقلال - هوادار؛ ادامه روزهای خوش با ساپینتو؟

دیدارنیوز: استقلال، یکی از مدعیان جدی قهرمانی به دیدار هوادار می‌رود.

رقابت‌های لیگ به روز‌های پایانی و حساس خود رسیده و استقلال در شرایطی که هفته بعد باید در دربی پایتخت به میدان رود، میزبان هوادار است. این مسابقه روز شنبه ۲۶ فروردین از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

۱- استقلال در پایان هفته بیست و پنجم با ۵۲ امتیاز هم امتیاز با سپاهان در رده دوم قرار داشت. استقلال در صورت از دست دادن امتیاز به رتبه سوم سقوط خواهد کرد، ولی اگر این تیم بتواند بیشتر از سپاهان در این هفته امتیاز کسب کند شانس صدرنشینی خواهد داشت.

۲- هوادار با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول قرار داشت. این تیم با پیروزی در این مسابقه یک رتبه صعود خواهد کرد و با شکست در این بازی امکان یک رده پایین‌تر آمدن خواهد داشت. این تیم در صورت تساوی در رده دهم باقی خواهد ماند.

۳- استقلال در ۶ بازی اخیر به ۵ پیروزی و یک تساوی دست یافته است. این تیم در ۱۰ بازی نیم فصل دوم ۸ بار برنده شده و در تمام مسابقات گل زده و بهترین تیم این مقطع از فصل است. استقلال با ۴ پیروزی و ۳ کلین‌شیت پیاپی پا به این دیدار می‌گذارد. هوادر هم در این ۶ بازی به ۳ تساوی، ۲ برد و یک باخت رسیده است.

۴- بر اساس آمار «متریکا» این بازی تقابل یکی از بهترین تیم‌ها با یکی از بدترین تیم‌های لیگ در امور تهاجمی است. استقلال در شوت و امیدگل تیم اول لیگ محسوب می‌شود، ولی هوادار در شوت، شوت در چارچوب و امیدگل در رده آخر لیگ جای دارد. استقلال در مالکیت توپ، تعداد پاس، دقت پاس، شوت در چارچوب و دریبل موفق یکی از ۳ تیم برتر لیگ است.

۵- هوادار از زمان صعود به لیگ برتر، بدترین کارنامه را مقابل استقلال داشته و رکورد ۱۰۰ درصد شکست را برابر این تیم به ثبت رسانده است. هوادار تنها یک بار مقابل این تیم موفق به گلزنی شده است و ۴ گل از این تیم دریافت کرده است.

۶- ساکت الهامی سرمربی هوادار، ۷ بار با استقلال در رقابت‌های مختلف دیدار داشته که تنها یک بار در فینال جام‌حذفی با تراکتور بر این تیم غلبه کرده است. ۴ مصاف آخر استقلال- الهامی در مجموع فقط یک گل داشته که در بازی رفت دو تیم برای استقلال به ثمر رسیده است.

۷- محمد محبی با نمره ۷.۳۴ بهترین بازیکن استقلال و پنجمین بازیکن برتر لیگ است. در ترکیب استقلال مهدی قایدی با ۸ گل بهترین آمار گلزنی را داشته است. این بازیکن در ۳ هفته گذشته موفق به گلزنی شده است. محمدرضا خالدآبادی دروازه‌بان هوادار جزو پدیده‌های این فصل از لیگ به شمار می‌رود این بازیکن با نمره ۷.۱۵ بهترین بازیکن هوادار است. محمد جواد محمدی و عزت پورقاز با ۴ گل بهترین گلزنان هوادار هستند.

۸- سه تقابل ۲ تیم تاکنون در مجموع ۵ گل داشته است. محمد جواد محمدی، جعفر سلمانی، رودی ژستد، محمد محبی و ارسلان مطهری این ۵ گل را به ثمر رساندند که به جز ژستد بقیه بازیکنان فرصت بهتر کردن آمار خود را در این مسابقه دارند.

۹- بابک مرادی، محمدجواد محمدی و داریوش شجاعیان از بازیکنان هوادار هستند که سابقه بازی برای استقلال را دارند. در بین بازیکنان استقلال، سعید مهری تجربه همکاری با ساکت الهامی را دارد.

۱۰- کوین یامگا تنها بازیکنی که در تمام دیدار‌های این فصل استقلال حاضر بوده پس از ۴۴ بازی در این مسابقه به دلیل محرومیت غایب خواهد بود. رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال دیگر بازیکن محروم این تیم است.

۱۱- موعود بنیادی‌فر که با ۱۰ قضاوت پرکارترین داور این فصل از لیگ است داور این بازی خواهد بود. بنیادی‌فر ۲ بار بازی استقلال را سوت زده که یک بار گل گهر را شکست داده و یک مرتبه مقابل پیکان به تساوی رسیده است و داور یک بازی هوادار بوده که برابر نساجی به تساوی دست یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی