تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال

مس ۱ - پرسپولیس ۳؛ با خیال راحت در دربی!

شاگردان یحیی گل‌محمدی برای ماندن در کورس قهرمانی با سپاهان و استقلال، سه امتیاز شیرین در کرمان را به خانه بردند و بدون تلفات برای دربی حساس و بزرگ پایتخت آماده خواهند شد.

کد خبر: ۱۴۷۹۹۰
۲۰:۲۳ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ مس ۰ - پرسپولیس ۲

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم پرسپولیس برابر مس کرمان به پیروزی رسید و موقتا به صدر جدول صعود کرد.

شاگردان یحیی در دیدار امشب، با دو گل گولسیانی (پنالتی) و صادقی و گل‌به‌خودی پورعلی‌گنجی برای میزبان از سد مس گذشت تا سه امتیاز مهم را از دل کویر به تهران ببرد.

پرسپولیس پس از دریافت گل اول با فشار مسی‌ها مواجه شد و خوش شانس بود که گل تساوی را دریافت نکرد. در ادامه، یحیی گل محمدی تعویض خوبی انجام داد و عیسی آل‌کثیر خیلی زود تاثیرش را نشان داد و با گرفتن یک پنالتی کار میزبان را تمام کرد.

نکته خوب دیگر برای سرخ‌ها، نگرفتن اخطار بازیکنان این تیم بود تا تیم یحیی بدون محروم راهی دیدار بزرگ نیم فصل با استقلال شود، حریفی که فردا با هوادار دیدار می‌کند.

پرسپولیس با یک بازی بیشتر و ۵۴ امتیاز، با دو امتیاز بالاتر از سپاهان و استقلال موقتا صدرنشین جدول شد و امیدوار است فردا دو رقیبش به پیروزی نرسند.

در دو دیدار دیگر امشب، نفت مسجدسلیمان قعرنشین برابر ذوب‌آهن به برتری یک بر صفر رسید تا به بقا امیدوار شود و نساجی با سرمربی اسپانیایی جدیدش نتوانست از سد آلومینیم اراک عبور کند و به تساوی بدون گل رضایت داد.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

مس کرمان صفر- پرسپولیس یک (دقیقه ۲۲: سعید صادقی): پرسپولیس حمله‌ای را از سمت راست ترتیب داد و دانیال اسماعیلی‌فر با سانتری زیبا پای صادقی را هدف گرفت و سعید صادقی پس از استپ توپ را روی پای راستش آورد و درحالی که مدافع حریف جا مانده بود با شوتی محکم دروازه مس کرمان را برای اولین بار باز کرد.

مس کرمان صفر - پرسپولیس ۲ (دقیقه ۲۶: گئورگی گولسیانی): طبق معمول مدافع گرجستانی پرسپولیس پشت ضربه پنالتی اعلام شده به سود تیمش ایستاد و در حالی که هواداران حریف به صورت او لیزر می‌انداختند، گولسیانی با اعتماد به نفس بالا شوتی زمینی به سمت چپ دروازه‌بان و سمت راست خودش زد و شهدادنژاد را فریب داد.

مس کرمان یک - پرسپولیس دو (دقیقه ۶۳: مرتضی پورعلی‌گنجی- گل به خودی): پرتاب بلند کاظمیان به محوطه جریمه پرسپولیس توسط گولسیانی دور شد و در برگشت شوت از پشت محوطه بازیکن مس در شرایطی که به نظر می‌رسید در چارچوب قرار ندارد پس از برخورد به پورعلی‌گنجی و با تغییر مسیر وارد دروازه بیرانوند شد.

مس کرمان یک - پرسپولیس ۳ (دقیقه ۸۵: گئورگی گولسیانی): مدافع گرجسانی پرسپولیس پشت پنالتی‌ای که آل‌کثیر گرفت ایستاد و توپ را با پای راست به سمت چپ خودش زد و در حالی که شهداد نژاد نیز دست او را خوانده بود، توپ پس از برخورد به تیرک عمودی وارد دروازه شد.

دقیقه ۲: اولین فرصت بازی با خروج موفق بیرانوند از دروازه دفع شد.

دقیقه ۵: حرکت پا به توپ اسماعیلی‌فر با پاس در عرض او همراه شد و شوت عبدی پس از برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد.

دقیقه ۸: شوت پای چپ میلاد سرلک از زاویه بسته محوطه جریمه توسط شهداد نژاد جمع شد.

دقیقه ۱۵: ضربه عارف رستمی با پاس کاظمیان از میان مدافعان پرسپولیس با جایگیری مناسب بیرانوند مهار شد.

دقیقه ۲۵: فرار مهدی عبدی به پشت مدافعان مس کرمان با خروج گلر مس همراه شد و پس از اینکه عبدی توسط شهداد نژاد نقش بر زمین شد داور نقطه پنالتی را نشان داد.

دقیقه ۳۵: فرصت طلایی برای زدن گل سوم پرسپولیس از سمت چپ به دست آمد، اما ضربه ترابی در موقعیت تک به تک به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵: فرصت خوبی برای پرسپولیس بدست آمد که شوت سنگین عبدی از پشت محوطه جریمه به تیر دروازه مس کرمان برخورد کرد و گل نشد.

نیمه اول این دیدار با برتری دو بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

گزارش زنده؛ مس ۰ - پرسپولیس ۲

گزارش زنده؛ مس ۰ - پرسپولیس ۲

گزارش زنده؛ مس ۰ - پرسپولیس ۲

گزارش زنده؛ مس ۰ - پرسپولیس ۲

دقیقه ۵۳: تیم پرسپولیس در ریباند یک ضربه ایستگاهی به گل سوم رسید، اما کمک داور آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

دقیقه ۶۶: مس کرمان پس از گل اول به سمت دروازه پرسپولیس هجوم آورد و ضربه بازیکن این تیم به تیر دروازه برخورد کرد تا آه میزبان به آسمان برود.

دقیقه ۷۲: ضربه ایستگاهی ترابی به تیر دروازه مس برخورد کرد و در برگشت بازیکن پرسپولیس نتوانست گل سوم را به ثمر برساند.

دقیقه ۸۸: عیسی آل‌کثیر بازیکن تعویضی یحیی پس از پنالتی‌ای که برای پرسپولیس گرفت و منجر به گل سوم تیمش شد، با ضربه‌ای سنگین دروازه میزبان را تهدید کرد که توپ او به تیر خورد و به اوت رفت.

دقیقه ۹۰+۶: پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس یک موقعیت عالی گلزنی را از دست داد تا نشان دهد خرید خوبی نبوده!

 

ترکیب مس کرمان: آرمان شهداد نژاد، میلاد خدایی، عارف رستمی، محمد قاسمی نژاد، جورج برایم کنده، علیرضا قادری، معین عباسیان، رونان کوک تونگییک، سید محمد ستاری، محمد امین کاظمیان، احمد نصیری

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید صادقی، وحید امیری، مهدی عبدی

گزارش زنده؛ مس ۰ - پرسپولیس ۲

گزارش زنده؛ مس ۰ - پرسپولیس ۲

گزارش زنده؛ مس ۰ - پرسپولیس ۲

گزارش زنده؛ مس ۰ - پرسپولیس ۲

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی