تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

مس کرمان - پرسپولیس؛ اوج حساسیت قبل از دربی!

نگرانی اصلی یحیی گل محمدی برای دیدار با مس کرمان، آمار بالای بازیکنان در آستانه محرومیت پرسپولیس در آستانه دربی است و بازیکنان شاخصی نظیر علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، وحید امیری، میلاد سرک، گئورگی گولسیانی و ... با دریافت کارت زرد یکی از مهم‌ترین دیدار‌های این فصل را از دست خواهند داد.

کد خبر: ۱۴۷۹۸۶
۱۲:۲۰ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۲

مس کرمان - پرسپولیس؛ اوج حساسیت قبل از دربی!

دیدارنیوز: پرسپولیس در اولین بازی هفته بیست و ششم به دیدار مس کرمان می‌رود.

رقابت‌های لیگ با نزدیک شدن به روز‌های پایانی به اوج هیجان و حساسیت خود رسیده است. پرسپولیس یکی از مدعیان جدی قهرمانی در دیداری از هفته بیست و ششم مهمان مس کرمان است که در خطر سقوط قرار دارد. این مسابقه روز جمعه ۲۵ فروردین از ساعت ۱۹:۱۵ آغاز خواهد شد.

۱- پرسپولیس با ۵۱ امتیاز در رده سوم جدول جای دارد. این تیم با هر نتیجه‌ای این رتبه را از دست نخواهد داد، ولی با از دست دادن امتیاز توسط سپاهان و استقلال حتی شانس صدرنشینی هم خواهد داشت.

۲- مس کرمان با ۲۱ امتیاز در رتبه چهاردهم جدول است. مس کرمان در هر صورت از این رده پایین‌تر نخواهد رفت، اما در صورت برنده شدن در این بازی امکان دارد یک رتبه صعود کند.

۳- پرسپولیس در ۶ هفته اخیر به ۴ پیروزی و ۲ شکست رسیده است. پرسپولیس که بهترین میانگین امتیاز را در بازی‌های خارج از خانه دارد در ۳ بازی قبلی خارج از خانه به پیروزی رسیده است. مس کرمان در ۶ هفته گذشته به ۳ تساوی، ۲ باخت و یک پیروزی دست یافته است.

۴- در این بازی احتمالاً باید شاهد فوتبال به شدت مالکانه از سوی پرسپولیس بود. پرسپولیس بر اساس آمار متریکا در درصد مالکیت توپ، تعداد پاس و دقت پاس بهترین تیم لیگ است و در سمت مقابل مس کرمان در این آمار‌ها بدترین تیم لیگ است.

۵- پرسپولیس در آخرین حضور خود در کرمان در لیگ سیزدهم با پیروزی ۶ بر صفر برابر مس کرمان به بهترین نتیجه خارج از خانه‌ای که تیمی در یک بازی در تاریخ لیگ برتر کسب کرده رسید. مس کرمان با دریافت ۲۴ گل از هیچ تیمی بیشتر از پرسپولیس در لیگ برتر گل نخورده است.

۶- مس کرمان در تقابل با تیم‌های تحت هدایت یحیی گل‌محمدی آمار ضعیفی داشته است. مس کرمان ۴ بار از تیم‌های گل‌محمدی شکست خورده و یک بار هم تقابل‌شان به تساوی رسیده است و هیچ وقت به پیروزی نرسیده است. پرسپولیس در ۴ مصاف خود با تیم‌های استان کرمان در این فصل از لیگ به پیروزی رسیده است. آخرین پیروزی یک تیم کرمانی مقابل پرسپولیس به ۱۰ سال پیش برمی‌گردد که در لیگ دوازدهم مس کرمان پرسپولیس را مغلوب کرد.

۷- در ترکیب پرسپولیس، علیرضا بیرانوند با نمره ۷.۴۰ بهترین بازیکن این تیم و سومین بازیکن برتر لیگ است. این دروازه‌بان رکورد بیشترین کلین‌شیت را در این فصل در اختیار دارد. بهترین گلزن پرسپولیس، یورگن لوکادیاست که با ۶ گل، آخرین بازی خود را در دیدار رفت با مس کرمان انجام داد. عارف رستمی با نمره ۷.۱۱ و ۸ گل هم بهترین بازیکن و هم بهترین گلزن مس کرمان است.

۸- در ۱۷ مصاف پرسپولیس و مس کرمان در لیگ برتر هیچ بازیکنی بیشتر از ۲ گل نزده است. مصطفی شجاعی، هادی نوروزی، پژمان نوری، پیام صادقیان، روح الله بیگدلی، لوسیانو ادینیو و محسن خلیلی این بازیکنان هستند. شیخ دیاباته تنها بازیکن حال حاضر دو تیم است که سابقه گلزنی در این بازی را دارد و تک گل بازی رفت را به ثمر رساند.

۹- کمال کامیابی‌نیا تنها بازیکنی است که در حال حاضر سابقه بازی برای هر دو تیم را دارد. محمد ستاری و محمد قاسمی نژاد ۲ بازیکن مس کرمان هستند که تجربه همکاری با یحیی گل‌محمدی را داشته‌اند.

۱۰- سیامک نعمتی و محمد عمری بازیکنانی هستند که به خاطر مصدومیت قطعاً در بازی پرسپولیس با مس کرمان حاضر نخواهند بود و دانیال اسماعیلی‌فر هم وضعیت نامشخصی دارد. نگرانی اصلی گل محمدی برای این مسابقه آمار بالای بازیکنان در آستانه محرومیت این تیم در آستانه دربی است و بازیکنان شاخصی نظیر علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی، وحید امیری، میلاد سرک، گئورگی گولسیانی و ... با دریافت کارت زرد یکی از مهم‌ترین دیدار‌های این فصل را از دست خواهند داد و همین مساله باعث شده تا سرمربی پرسپولی دست به عصاتر از همیشه باشد.

۱۱- کوپال ناظمی که سابقه قضاوت در ۹ بازی در این فصل را دارد داور این مسابقه خواهد بود. ناظمی برای مس کرمان قضاوتی نداشته، ولی ۲ بار دیدار‌های پرسپولیس را سوت زده که در هر ۲ بازی مقابل مس رفسنجان و نفت مسجدسلیمان پرسپولیس به برتری رسیده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی