تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
عضو کمیسیون انرژی خبر داد

با شایعه گرانی بنزین می‌خواهند جامعه را ملتهب کنند!

رمضانعلی سنگدوینی، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: تاکنون چندین بار شایعات افزایش قیمت بنزین در فضای مجازی منتشر شده و هم اعضای کمیسیون انرژی و هم شخص وزیر نفت و هم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی این موضوع را تکذیب کرده و تاکید داشته که دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. عده‌ای با پخش این شایعات سعی در ملتهب کردن جامعه دارند.

کد خبر: ۱۴۷۹۴۴
۱۷:۴۴ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۲

دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد

دیدارنیوز: یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: همان طوری که بار‌ها اعلام شده است تاکنون دولت هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداشته است.

رمضانعلی سنگدوینی با اشاره به شایعات مطرح شده مبنی بر افزایش قیمت بنزین، بیان کرد: تاکنون چندین بار این شایعات در فضای مجازی منتشر شده و هم اعضای کمیسیون انرژی و هم شخص وزیر نفت و هم شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی این موضوع را تکذیب کرده و تاکید داشته که دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد.

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر با افزایش قیمت بنزین منابع جدیدی حاصل می‌شود که باید برای آن مصارف در نظر گرفته شود. اگر بنا بود که دولت قیمت بنزین را تغییر دهد در لایحه بودجه این موضوع را پیش بینی می‌کرد و آن را به مجلس ارائه می‌داد؛ اما در لایحه بودجه ۱۴۰۲ نیز قیمت بنزینی افزایشی نداشته است. عده‌ای با پخش این شایعات سعی در ملتهب کردن جامعه دارند.

نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: دولت اعلام کرده که فعلا برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارد. چنین موضوعی در کمیسیون انرژی مجلس نیز طرح نشده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی