تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...

دلگرمی «یحیی» با بازگشت این ستاره‌ها

بازگشت شیخ دیاباته و کمال کامیابی‌نیا دو بازیکن باتجربه و موثر پرسپولیس در هفته‌های پایانی لیگ برتر که حساسیت آن به اوج رسیده، می‌تواند دلگرمی بزرگی برای یحیی گل محمدی در روزهای پایانی فصل باشد.

کد خبر: ۱۴۷۹۳۳
۱۳:۴۰ - ۲۳ فروردين ۱۴۰۲

دلگرمی «یحیی» با این ستاره‌ها

دیدارنیوز: در آستانه دیدار با مس کرمان، ۲ بازیکن باتجربه پرسپولیس توانستند به تمرینات گروهی سرخ‌پوشان پایتخت بازگردند.

پرسپولیسی‌ها بعد از ۲ برد روحیه‌بخش مقابل مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی و کاهش فاصله‌شان با صدر جدول به حداقل امتیاز، حالا انگیزه زیادی برای ۵ هفته پایانی فصل دارند و امیدشان به لغزش دوباره سپاهان و کسب پیروزی برابر استقلال در دربی پیش‌رو است تا بتوانند به صدر جدول بازگردند و در قامت تیم قهرمان بتوانند کارشان را در لیگ بیست‌ودوم را به پایان برسانند. با وجود ایستادن در رتبه سوم جدول، اما شاگردان گل‌محمدی شانس بالایی برای قهرمانی در لیگ بیست‌ودوم دارند.

سرخ‌پوشان پایتخت بعد از سفر موفق به رفسنجان، حالا خود را آماده سفر به کرمان می‌کنند و باید برابر شاگردان فرزاد حسین‌خانی در تیم مس کرمان صف‌آرایی کنند که انگیزه‌های مسی‌ها برای تثبیت جایگاه‌شان در لیگ بیست‌ودوم باعث شده تا شاگردان گل‌محمدی کار سختی در بیرون از خانه داشته باشند. در کنار دغدغه کسب ۳ امتیاز بیرون از خانه، سرخ‌پوشان پایتخت به دنبال آن هستند تا با توجه به داشتن ۱۰ بازیکن در خطر محرومیت از دربی، با کمترین تلفات خود را آماده برگزاری یکی از مهم‌ترین دیدار‌های خود در فصل جاری کنند.

در انتظار بازگشت «کمال» در کرمان

کمال کامیابی‌نیا هافبک دفاعی باتجربه و ۳۴ ساله سرخ‌پوشان پایتخت بعد از شکست پرسپولیس در مقابل سپاهان به دلیل مصدومیت از ترکیب تیمش خارج شد و یحیی گل‌محمدی در ۲ بازی اخیر تیمش مقابل مس رفسنجان و ملوان بندرانزلی، کامیابی‌نیا را در فهرست تیمش نمی‌دید و هافبک باتجربه سرخ‌پوشان پایتخت مشغول مداوا بود و امید داشت تا بتواند پیش از دربی پایتخت به تمرینات گروهی پرسپولیس بازگردد و بار دیگر برای تیمش به میدان برود.

کامیابی‌نیا شب گذشته کارش را مجدداً در تمرینات گروهی پرسپولیس آغاز کرد؛ آن‌هم در شرایطی که روز جمعه پرسپولیس باید در کرمان به مصاف مس برود و در خط میانی، میلاد سرلک در کنار سینا اسدبیگی و سروش رفیعی در خطر محرومیت از دربی قرار دارند، اما حالا با بازگشت کامیابی‌نیا که جزو بازیکنان ۳ اخطاره به شمار نمی‌رود، یحیی گل‌محمدی این فرصت را دارد تا به سرلک، اسدبیگی و یا رفیعی در کرمان استراحت بدهد که شانس سرلک بیش از سایر به نظر می‌رسد.

مصدومیتی که این‌بار زود به پایان رسید!

شیخ دیاباته بیش از آنکه برای پرسپولیس در فصل جاری به میدان رفته باشد، مشغول مداوا و ریکاوری بوده و همین مسئله باعث شده تا هواداران پرسپولیس از عملکرد مهاجم بلندقامت تیم‌شان رضایت نداشته باشند. دیاباته بعد از ۳ هفته دوری از ترکیب پرسپولیس در دقایق پایانی دیدار با مس رفسنجان به ترکیب سرخ‌پوشان پایتخت آمد که عملکرد ویژه‌ای نداشت، اما بعد از این بازی، مجدداً دچار آسیب‌دیدگی شد و شانس حضور در مسابقه با ملوان بندرانزلی را از دست داد.

دیاباته با گذراندن دوره درمانی از شب گذشته به تمرینات پرسپولیس اضافه شد و گفته می‌شود مشکلی برای همراهی سرخ‌پوشان در مصاف با مس کرمان ندارد. در خط حمله پرسپولیس در بازی‌های گذشته زوج مهدی عبدی و محمد عمری به میدان رفته‌اند که عمری در خطر محرومیت از حضور در دربی پایتخت قرار دارد و حالا در کنار عیسی آل‌کثیر و لیاندرو پریرا، سرمربی پرسپولیس می‌تواند روی حضور شیخ دیاباته هم در خط حمله تیمش استفاده کند و با توجه به تجربه دیاباته بعید نیست که این مهاجم بلندقامت در کرمان بتواند فیکس ترکیب تیمش شود و بعد از گلزنی در بازی رفت به مس، بار دیگر بتواند دروازه نارنجی‌پوشان را باز کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی