تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.
تیم ژاوی تحت تاثیر شکست بزرگ در الکلاسیکو

فرصت‌سوزی به سبک بارسلونا

بارسلونا پس از شکست سنگین در الکلاسیکو با دفاع سنگین خیرونا در نوکمپ مواجه شد و با تساوی بدون گل، برای دومین بازی پیاپی موفق به گلزنی نشد تا فرصت صدرنشینی در لالیگا با اختلاف ۱۵ امتیازی را از دست بدهد.

کد خبر: ۱۴۷۸۵۲
۰۸:۱۸ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲

فرصت‌سوزی به سبک بارسلونا

دیدارنیوز: بارسلونا با توقف مقابل خیرونا، از افزایش امتیاز با رئال مادرید به ۱۵ عاجز ماند.

بارسلونا پس از شکست سنگین مقابل رئال مادرید در نیمه‌نهایی جام حذفی و از دست دادن شانس فتح دوگانه داخلی درحالی که اختلاف امتیازش با رئال ۱۲ امتیاز بود و شکست رقیب سنتی مقابل ویارئال در ابتدای هفته این شانس را به آبی‌واناری‌ها داده بود تا اختلاف امتیاز را به ۱۵ افزایش دهند از رسیدن به چنین مهمی عاجز ماند و تساوی نابه‌هنگام مقابل خیرونا، رویای قهرمانی با امتیازات ۳ رقمی را یک قدم دورتر کرد.

بارسا که در ۵ مصاف قبلی با خیرونا در لالیگا شکست‌ناپذیر بوده و تنها یک تساوی به ثبت رسانده بود، دوشنبه شب برای دومین بار مقابل این تیم به تساوی رضایت داد و برای نخستین بار موفق نشد دروازه این تیم را باز کند. در ۵ تقابل قبلی، بلوگرانا ۱۴ گل زده و تنها ۳ بار دروازه‌شان را باز شده دیده بود.

تنها نکته جذاب این دیدار، ثبت کلین‌شیت مجدد توسط مارک آندره تراشتگن و خط دفاعی بارسلونا بود. تعداد دفعاتی که سنگربان آلمانی دروازه‌اش را در این فصل بسته نگه داشته، به ۲۱ رسید. الکس رمیرو و یان اوبلاک نزدیک‌ترین تعقیب کنندگان دروازه‌بان بارسلونا در طول فصل بوده‌اند و در صورتی که تراشتگن تا پایان فصل و در ۱۰ دیدار باقی مانده همواره دروازه‌اش را باز شده ببیند و رقبایش تا پایان فصل بتوانند دروازه‌شان را بسته نگه دارند، دستکش طلا را مشترکاً تصاحب خواهد کرد.

با این حساب، حتی روی کاغذ هم عنوان برترین دروازه‌بان فصل را سنگربان آلمانی بارسلونا در فصلی تاریخی از منظر عملکرد دفاعی تیمش به دست خواهد آورد و او را باید فاتح دستکش طلای لالیگا ۲۳-۲۰۲۲ بدانیم.

در این دیدار که باز هم لواندوفسکی از گلزنی عاجز بود، بارسلونا حداقل در خانه روند شکست ناپذیری را حفظ کرد و حالا این تیم کنار یونیون برلین و بایرن‌مونیخ، تیم‌های شکست ناپذیر در بازی‌های خانگی فصل جاری فوتبال اروپا را تشکیل می‌دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی