تیتر امروز

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.

احتمال بارندگی ۱۶۰ میلی‌متری در لرستان؛ دستور تخلیه برخی روستاها صادر شد

معاون عمرانی استاندار لرستان با اعلام تخلیه روستا‌های در معرض خطر سیل گفت: احتمال بارش‌های نقطه‌ای بین ۱۳۰ تا ۱۶۰ میلی‌متری در برخی از مناطق این استان وجود دارد.

کد خبر: ۱۴۷۸۴۸
۲۱:۲۴ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲

احتمال بارندگی ۱۶۰ میلی‌متری در لرستان؛ دستور تخلیه برخی روستاها صادر شد

دیدارنیوز: احمدرضا دالوند امشب در جلسه ستاد مدیریت لرستان اظهار داشت: سازمان هواشناسی نسبت به ورود سامانه بارشی قوی به این استان هشدار داده و احتمال اعلام وضعیت قرمز را در برخی از نقاط اعلام کرده است.

وی با اشاره به ورود سامانه بارشی به لرستان از صبح چهارشنبه تا صبح جمعه جاری، افزود: همه دستگاه‌های اجرایی این استان باید در آمادگی کامل قرار داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان عنوان کرد: هواشناسی میانگین بارندگی سامانه پیش رو را ۴۰ تا ۶۰ میلی‌متر پیش‌بینی کرده و احتمال بارش‌های نقطه‌ای بین ۱۳۰ تا ۱۶۰ میلی‌متر در پلدختر، رومشکان، کوهدشت، سپیددشت و جنوب خرم‌آباد در شهرستان چگنی وجود دارد.

وی با بیان اینکه بارش‌های نقطه‌ای ممکن است منجر به بروز سیل و خسارت به برخی از مناطق لرستان شود، بیان کرد: همه دستگاه‌ها باید آمادگی لازم را داشته باشند و امکانات و تجهیزات خود را در مناطق پرخطر متمرکز کنند.

دالوند با بیان اینکه پس از بارش‌ها ممکن است به برخی محصولات کشاورزی به‌دلیل کاهش دما خسارت وارد شود، گفت: جهاد کشاورزی باید اطلاع‌رسانی‌های لازم را به کشاورزان داشته باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با اشاره به ورود ریزگرد‌ها از روز سه‌شنبه به این استان ابراز کرد: این امر منجر به کاهش دید افقی می‌شود.

دالوند با بیان اینکه تمام مدیران‌کل و فرمانداران لرستان تا روز شنبه باید در محل کار خود حاضر باشند و هیچ مدیری حق مرخصی و مأموریت ندارد، اظهار داشت: همه امکانات و تجهیزات دستگاه‌های اجرایی باید در اختیار مدیریت بحران قرار گیرد.

وی افزود: فرمانداران لرستان باید روستا‌هایی را که امکان سیل در آن‌ها وجود دارد، تخلیه کنند و اماکن پر تردد گردشگری از جمله آبشار بیشه نیز باید مسدود شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان با تأکید بر اینکه دفاتر گردشگری باید تمام تور‌های خود را متوقف کنند و دفاتری که همکاری لازم را نداشته باشند با آن‌ها برخورد می‌شود، تصریح کرد: اولویت اول نجات جان شهروندان است و عشایر و دام‌های‌شان نیز باید به مکان‌هایی امن منتقل شوند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی