تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

بیانیه دوم خصوصی‌سازی علیه فتح‌الله‌زاده؛ ۱۴۰ هزار یورو کجاست؟

پس از ورود سازمان خصوصی‌سازی به ماجرای بدهی نجومی استقلال به استراماچونی و درگیری‌های لفظی رئیس این سازمان با علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل این باشگاه که انتقاد‌های فراوانی از فتح‌الله‌زاده در پی داشته است، بیانیه دوم خصوصی‌سازی منتشر شده و طبق گفته این سازمان مشخص نیست مبلغ ۱۴۰ هزار یورو در جریان انتقال یک بازیکن به باشگاه سانتاکلارا کجا رقته است.

کد خبر: ۱۴۷۸۴۵
۲۰:۲۷ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲

بیانیه دوم خصوصی‌سازی علیه فتح‌الله‌زاده؛ ۱۴۰ هزار یورو کجاست؟

دیدارنیوز: هیئت بازرسی مالی سازمان خصوصی‌سازی در دومین بیانیه خود در مورد باشگاه استقلال اعلام کرد، تخلف مدیرعامل این باشگاه به نهاد‌های نظارتی و محاکم قضایی ارجاع خواهد شد.

به نقل از سایت سازمان خصوصی‌سازی، بیانیه شماره دو هیئت بازرسی مالی سازمان خصوصی‌سازی پس از صدور بیانیه شماره یک هیئت بازرسی مالی سازمان خصوصی‌سازی درباره چک‌های ادعایی فتح‌الله‌زاده که در پی هفت ساعت حضور این هیئت در باشگاه استقلال و بررسی همه اسناد مالی مرتبط تهیه و تنظیم شده بود، تا روز شنبه ۱۹ فروردین برای بازگرداندن پنج میلیارد تومان به ایشان مهلت داده شد، اما ایشان به این الزام عمل نکرد و علی‌رغم آنکه روز یکشنبه ۲۰ فروردین با حضور در سازمان خصوصی‌سازی از ساعت ۹ تا ۱۱ پذیرفت که نباید این پول پرداخت می‌شده است، ولی مدعی شد بازیکنان صاحب چک دو بار مبالغ این چک را دریافت کردند، نه ایشان و آقای نیازی!

با این حال برای بازگرداندن این مبلغ، مجدداً ایشان امروز دوشنبه ۲۱ فروردین از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸:۳۰ در سازمان خصوصی‌سازی حضور پیدا کرد و تا ۳۱ فروردین مهلت خواست که به ایشان مهلت داده شود پنج میلیارد تومان را به باشگاه مسترد کند؛ لذا با توجه به آنکه بازرسی سازمان خصوصی‌سازی ثابت کرد که پرداخت این مبلغ تخلف بوده است، موضوع به نهاد‌های نظارتی و محاکم قضایی ارجاع خواهد شد. ضمناً علی‌رغم آنکه فتح‌الله‌زاده در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد که به‌صورت مستقیم و شخصی هرگز ارز دریافت نکرده است، بررسی هیئت بازرسی مالی نشان می‌دهد که ایشان شخصاً ۲۳۰ هزار یورو را از صرافی شربیانی دریافت کرده و رسید داده است، اما هیچ ردی در اسناد مالی و حسابداری باشگاه وجود ندارد.

صرفاً انتقال ۹۰ هزار یورو به باشگاه سانتاکلارا تأیید شده، اما هنوز از سرنوشت ۱۴۰ هزار یورو، اطلاعات و اسنادی به دست نیامده است. این در حالی است که واحد مالی باشگاه باید به‌صورت رسمی با یک صرافی معتبر و در قالب اسناد مالی شفاف طرف حساب می‌شد. با استمرار این وضعیت، بیم هرگونه زیان بیشتر و احتمال تولید اسناد جدید با هدف جبران این پنج میلیارد تومان از دارایی یا تعهدات خود باشگاه افزایش می‌یابد و شایسته است که تا برگزاری مجمع، وزارت ورزش و جوانان هر چه سریع‌تر در این باره چاره‌ای بیندیشد.

به اطلاع مردم شریف و به‌ویژه هواداران فوتبال می‌رساند، سازمان خصوصی‌سازی درباره احقاق حقوق باشگاه و منافع هواداران و سهامداران، هیچ مسامحه و اغماضی نخواهد داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی