تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

زن ۷۸ ساله آمریکایی پس از سومین سرقت؛ قصد نداشتم شما را بترسانم!

یک زن ۷۸ ساله که در گذشته دو بار به سرقت از بانک محکوم شده بود، پس از انجام یک سرقت دیگر در میسوری ایالات متحده با اتهامات جدیدی رو به رو شده است.

کد خبر: ۱۴۷۸۱۴
۱۲:۱۵ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲

جنجال زن ۷۸ ساله آمریکایی؛ سومین سرقت از بانک!

دیدارنیوز: این زن مسن آمریکایی هنگام سرقت یادداشتی را به مسئول باجه بانک تحویل داد که در آن نوشته شده بود: «من قصد نداشتم شما را بترسانم.»

به گزارش «کانزاس سی‌تی استار»، بانی گوچ پس از متهم شدن به یک فقره سرقت یا تلاش برای سرقت از یک موسسه مالی در تعطیلات چهارشنبه گذشته با وثیقه ۲۵ هزار دلاری راهی زندان شد.

خانم گوچ به دلیل سرقت از یک بانک در کالیفرنیا در سال ۱۹۷۷ و یکی دیگر در حومه «لیز سامیت» در کانزاس سیتی در سال ۲۰۲۰ محکوم شده بود. دوران آزادی مشروط او به دلیل سرقت دوم در نوامبر ۲۰۲۱ به پایان رسیده است.

اسناد ثبت شده دادگاه حاوی ۱۳ هزار دلار اسکناس و یک یادداشت است که رویش نوشته شده: «ممنونم، ببخشید قصد ترساندن شما را نداشتم.»

ظاهرا این زن به تحویل‌دار بانک گفته که پول را حساب نکند و «فقط آن‌ها را به او بدهد». دادستان شهرستان «کاس» گفت که ویدئوی نظارتی همچنین تصویر او را در حال ضربه زدن به پیشخوان و در حالی که از مسئول باجه خواسته تا عجله کند، ضبط کرده است.

به گزارش سیتی‌استار، شاهدان گفته‌اند که مظنون لباس یکدست خاکستری پوشیده بوده و دستکش پلاستیکی، ماسک «ان‌۹۵» مشکی و عینک آفتابی هم داشته است.

دادستان گفت که وقتی ماموران در فاصله کمتر از ۲ مایلی او را بازداشت کردند، پول سرقت شده داخل خودرو ریخته شده بود و بوی شدید الکل به مشام می‌رسید. همچنین او با افسران پلیس «بسیار خشن» بوده است.

تامی رایت، رییس پلیس این شهر گفت که «فقط غمگین‌انگیز است» و ادامه داد که مظنون هیچ بیماری تشخیص داده شده‌ای نداشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی