تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

باشگاه استقلال: فرصت ۵۱ روزه برای طلب استراماچونی هنوز آغاز نشده!

باشگاه استقلال در هفته‌های اخیر درگیر پرونده بدهی سنگین به استراماچونی سرمربی ایتالیایی سابق خود است و پس از حذف از لیگ قهرمانان آسیا، فرصت زیادی برای پرداخت طلب حدودا ۱۰۰ میلیارد تومانی ندارد.

کد خبر: ۱۴۷۷۶۹
۱۷:۱۸ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲

باشگاه استقلال: فرصت ۵۱ روزه برای طلب استراماچونی هنوز آغاز نشده!

دیدارنیوز: پس از شایعات اخیر درباره حکم فیفا علیه استقلال، این باشگاه توضیحاتی درباره پرونده استراماچونی منتشر کرد.

توضیحات باشگاه استقلال در خصوص مهلت پرداخت طلب استراماچونی:

«با توجه به اینکه باشگاه استقلال درخواست جزئیات رای را کرده، اجرای رای معلق شده است و هر زمان که جزئیات رای صادر شود، باشگاه استقلال ۲۱ روز جهت اعتراض به آن فرصت دارد.

به همین دلیل، چون هنوز جزئیات رای اعلام نشده، فرصت ۵۱ روزه برای پرداخت طلب استراماچونی هم آغاز نشده است.

این نکته هم لازم به ذکر است که در صورت عدم پرداخت در بازه ۵۱ روزه، پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته می‌شود و در صورتی که در سه پنجره پول پرداخت نشود، احتمال کسر امتیاز و سایر تنبیهات وجود دارد که این احتمال نیز برای سال‌های آینده است.

رسانه باشگاه استقلال امروز یکشنبه، در توضیحات دیگری نوشته بود:

«در روز‌های اخیر اخبار مختلفی درباره وضعیت پرونده استراماچونی در رسانه‌ها منتشر شده که بیشتر آن‌ها گمانه زنی است و مبنای حقوقی ندارد.

حامد افضلی، مدیر بین الملل باشگاه استقلال باشگاه استقلال در همین خصوص گفت: این طور نیست که مهلت پرداخت طلب استراماچونی ۳۱ فروردین باشد و پس از آن باشگاه با محرومیت نقل و انتقالاتی و یا کسر امتیاز رو به رو شود.

بر اساس قوانین فیفا که به صراحت هم اعلام شده، طبق رای فیفا، باشگاه باید تا ۳۰ روز مطالبات سرمربی پیشین خود را پرداخت نماید، اما در صورتی که یکی از طرفین پرونده درخواست گرندز رای یا جزییات پرونده را داشته باشد، زمان پرداخت پول تا زمان اعلام جزییات رای به تعویق می‌افتد.

وی افزود: باشگاه استقلال دوم فروردین و پس از اعلام رای پرونده استراماچونی، درخواست گرندز پرونده را داده و با توجه به اینکه هنوز گرندز رای اعلام نشده، مهلت بیشتری برای پرداخت این پول وجود دارد و اعلام تاریخ نهایی ۳۱ فروردین، درست نیست.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی