تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
رئیس سازمان نوسازی مدارس:

پرداخت ۳ میلیارد دلار نوسازی مدارس در انتظار مصوبه هیات دولت

News Image Lead

معاون عمرانی وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس درباره آخرین وضع اختصاص سه میلیارد دلار برای نوسازی مدارس از محل صندوق ذخیره ارزی را تشریح کرد.

کد خبر: ۱۴۷۷۶
۱۶:۴۹ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷
دیدارنیوز - مهراله رخشانی‌مهر در گفت‌وگو با پانا گفت: «پرداخت این مبلغ اکنون در کمیسیون اقتصادی دولت در دست بررسی است.»
او ادامه داد: «کمیسیون اقتصادی هم از سازمان برنامه و بودجه کشور، بانک مرکزی و معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری درخواست اعلام نظر کرده است، کمیسیون اقتصادی بعد از جمع‌آوری نظر این سه نهاد، جلسه‌ای را با حضور رئیس سازمان نوسازی مدارس برای دفاع از طرح تشکیل می‌دهد.»

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش افزود: «بعد از کمیسیون اقتصادی مصوبه به هیات دولت می‌رود. امیدوارم که بعد از دریافت مصوبه هیات دولت و کمیسیون اقتصادی، این مبلغ را دریافت کنیم.»

رخشانی‌مهر گفت: «این هزینه اگر تامین شود، برای تخریب، بازسازی و مقاوم‌سازی مدارس صرف خواهد شد. ۳۰ درصد مدارس کشور ایمن نیستند و ما این هزینه را صرف مقاوم‌سازی همان ۳۰ درصد مدارس ناایمن می‌کنیم.»

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: «اگر این مبلغ تامین شود اتفاقات خوبی می‌افتد و آن زمان می‌توانیم ادعا کنیم بخش عمده‌ای از 30 درص مدارس ناایمن کشور ایمن می‌شوند.»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی