تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران
آخرین گزارش‌ها از حادثه در منطقه ورزقان آذربایجان شرقی

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ ادعای مقام آمریکایی و نگرانی پوتین/ نیروهای روسی در راه ایران

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
رئیس سازمان ملی استاندارد خبر داد:

طرح مشارکت دانش آموزان در پیشرفت استاندارد اجرا می‌شود

News Image Lead

رئیس سازمان ملی استاندارد یکی از فعالیت‌های این سازمان را طرح نقش نسل آینده در تعیین و پیشرفت استانداردها دانست و از مشارکت انجمن‌های دانش آموزی در اجرای این طرح خبر داد.

کد خبر: ۱۴۷۷۵
۱۶:۴۶ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷
دیدارنیوز - نیره فیروزبخت، رییس سازمان ملی استاندارد در مراسم امضای تفاهم‌نامه بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان ملی استاندارد گفت: «ما باید به عرصه پرشتاب تغییرات استاندارد می‌پیوستیم. ما رتبه ۲۲ را بین ۱۶۳ کشور در حوزه استاندارد کسب کردیم و در حوزه‌های دیگر بین‌المللی نیز عضو هیات مدیره یا عضو کمیته‌های اصلی هستیم.»

فیروزبخت ادامه داد: «اکنون جایگاه خوبی در عرصه بین‌المللی داریم. زمانی بود که استانداردها فقط در حوزه کالا بود و بعد هم خدمات به آن اضافه شد. اما اکنون ر در بسیاری از موضوع‌هایی که به توسعه پایدار مربوط است، مانند بحث مسئولیت اجتماعی سازمان ایزو استانداردهایی را تدوین کرده است که آموزش و پرورش نیز در آن دخیل است.»

رییس سازمان استاندارد گفت: «ما برنامه هایمان را به سمت نوآوری و خلاقیت تغییر جهت داده‌ایم و در همین راستا با وزارت آموزش و پرورش همکاری گسترده‌ای داشتیم. در مرحله اول از استاندارد‌سازی وسایل آموزش و پرورش آغاز کردیم و در اولین گام، گزارش بخاری‌های گازسوز را در سال ۹۲ به دولت ارائه دادیم و بعد از آن همکاری خوبی میان ما و آموزش و پرورش شکل گرفت.»

فیروزبخت به همایش ملی کیفیت اشاره کرد و گفت: «هفته گذشته برای اهدای جایزه ملی کیفیت، ۲۷ مدرسه ارزیابی شد و از ۱۰ مدرسه تجلیل شد. امیدواریم با امضای این تفاهم‌نامه بتوانیم برای اطلاع‌رسانی در سطح جامعه و آگاه‌سازی دانش‌آموزان و آوردن مباحث استاندارد در کتب درسی گام های اساسی برداشته شود.»

رئیس سازمان استاندارد یکی دیگر از فعالیت‌های این سازمان را طرح مشارکت دانش‌آموزان و نسل آینده در تعیین و پیشرفت استانداردها دانست و گفت: «به دنبال این طرح انجمن‌های دانش‌آموزی در ایران و سایر کشورها به راه افتاد. این طرح در ایران از شهر یاسوج آغاز شد و دانش‌آموزان این شهر تحقیقات خود را به سازمان استاندارد ارائه کردند.»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی