تیتر امروز

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی: اعتراض زنان به حجاب اجباری از اسفند ۵۷ تاکنون ادامه داشته/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان اعلام کرد

ساماندهی حجاب به صورت متمرکز!

چند ماه پس از مرگ ناگهانی و مشکوک مهسا امینی در بازداشت گشت ارشاد تهران و ناآرامی‌های گسترده در کشور، حالا با آرام‌تر اوضاع موج جدیدی از محدودیت‌ها و سختگیری درباره پوشش زنان ایرانی در دولت ابراهیم رئیسی آغاز شده است. انسیه خزعلی، درباره مبارزه با بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه بیان کرد: قرار است برنامه ساماندهی حجاب به صورت متمرکز و نه پراکنده و سلیقه‌ای برنامه‌ریزی شود.

کد خبر: ۱۴۷۷۴۲
۱۰:۵۴ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲

ساماندهی حجاب به صورت متمرکز

دیدارنیوز: معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده درباره مبارزه با بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه، گفت: قرار است برنامه ساماندهی حجاب به صورت متمرکز و نه پراکنده و سلیقه‌ای برنامه‌ریزی شود.

انسیه خزعلی در حاشیه دیدار از نمایشگاه قرآن علت این که خانم‌ها بیشتر از آقایان در میان بازدید کنندگان نمایشگاه قرآن حضور دارند را بیان و اظهار کرد: همیشه علاقه‌مندی خانم‌ها به مباحث تربیتی و فرهنگی بیشتر از آقایان بوده است. مخصوصاً در مباحث دینی خانم‌ها استقبال بیشتری نشان می‌دهند و از این مسئله باید استقبال کرد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده ادامه داد: خانم‌ها محور خانواده هستند. پس باید زمینه را برای فعالیت و استفاده بهتر آن‌ها از نمایشگاه قرآن فراهم کرد.

خزعلی خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم اینکه خانم‌ها به مباحث فرهنگی ارادت ویژه‌ای دارند یکی از نمونه‌های تجلی رحمت الهی در بانوان است.

وی همچنین درباره مبارزه با بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه بیان کرد: قرار است برنامه ساماندهی حجاب به صورت متمرکز و نه پراکنده و سلیقه‌ای برنامه‌ریزی شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی معاونت ریاست حمهوری در امور زنان و خانواده، وی افزود: این برنامه به صورت متمرکز در ستادی که در وزارت کشور برگزار شده تصمیم‌گیری شده و به بخش‌های مختلف ابلاغ می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی