تیتر امروز

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/
گفت و گوی دیدار با یک حقوقدان درباره "طرح نور"

امیر محمد قدوسی:موضوع حجاب از سال های اول انقلاب مطرح بوده است/"روحانی" مکلف شد مانع ورود زنان بدون حجاب به ارتش شود

اجرای "طرح نور" بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز با دکتر امیرمحمد قدوسی، حقوقدان و وکیل یک گفت‌وگوی را انجام دهد که نتیجه آن تولید یک "ویدیوکست" بود، که می‌بینید.
سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...

۱۰ کشور اروپایی که بیشترین جیب‌بر را دارند!

بر اساس یافته‌های یک رسانه بریتانیایی، کشور‌های اروپایی که بیشترین تعداد جیب‌بری در آن‌ها گزارش شده، به ترتیب عبارتند از: ایتالیا، فرانسه، هلند، آلمان، یونان، اسپانیا، پرتغال، ترکیه، ایرلند و لهستان.

کد خبر: ۱۴۷۷۱۷
۲۱:۳۲ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲

جیب بری

دیدارنیوز: تابستان نزدیک است و برای مسافرانی که از هم اکنون به فکر برنامه‌ریزی برای داشتن تعطیلاتی دلپذیر هستند، توجه به ایمنی سفر نیز ضروری است.

از آنجا که سفر به شهر‌های اروپایی مانند لندن، پاریس و رم در تابستان رواج بسیاری دارد، نگاهی به تحقیقات انجام شده توسط وبسایت Quotezone.co.uk درباره هزاران مسافری که هنگام بازدید از شهر‌های توریستی اروپا قربانی انواع سرقت‌ها شده‌اند و کیف پول و چمدان‌هایشان را از دست داده‌اند، به موقع و مناسب به نظر می‌رسد.

این وبسایت بریتانیایی که در زمینه ارائه خدمات بیمه فعال است، به کمک اطلاعات منتشر شده در بخش دیدگاه‌های وبسایت Tripadvisor، وضعیت امنیت مسافران را در مهمترین مقاصد گردشگری اروپایی بررسی کرده و بطور مشخص به دنبال آن بوده است که در کدام شهر‌ها گردشگران بیش از دیگر مناطق، قربانی جیب‌بر‌ها شده‌اند.

بر اساس یافته‌های این وبسایت، کشور‌های اروپایی که بیشترین تعداد جیب‌بری در آن‌ها گزارش شده، به ترتیب عبارتند از: ایتالیا، فرانسه، هلند، آلمان، یونان، اسپانیا، پرتغال، ترکیه، ایرلند و لهستان.

نکاتی برای ایمن ماندن از جیب‌بر‌ها

هوشیار باشید و اشیای قیمتی خود را در مکانی امن مانند گاوصندوق هتل نگه دارید. برای سفر نیز سعی کنید یک کیف امن انتخاب کنید؛ مثلا کیفی که زیپ دارد و درش کاملا بسته می‌شود یا کیفی که بتوان آن را کاملا به خود چسباند؛ همچنین استفاده از کمربندی که محفظه‌ای برای نگهداری از پول دارد.

سعی کنید هرگز وسایل شخصی را بدون مراقبت رها نکنید؛ بویژه آنکه برخی شرکت‌های بیمه مسافرتی می‌توانند با طرح استدلال‌هایی مانند اینکه بطور منطقی مراقب وسایلتان نبوده‌اید، از پرداخت خسارت خودداری کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی