تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

تجمع دوباره پرستاران مشهدی مقابل استانداری

پرستاران مشهدی به دلیل اعتراض به پرداختی‌های قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری برای بار دوم در چند روز اخیر مقابل استانداری خراسان رضوی تجمع کردند.

کد خبر: ۱۴۷۶۸۷
۱۳:۳۹ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲

  تجمع دوباره پرستاران مشهدی مقابل استانداری

دیدارنیوز: چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه بود که پرستاران در اعتراض به پرداختی‌های قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری مقابل استانداری تجمع کرده بودند. امروز نیز برای بار دوم در مقابل استانداری حضور یافته و اعتراض خود مبنی بر عدم رعایت عدالت در پرداختی‌های قانون تعرفه‌گذاری را اعلام کردند.

محسن گچپزان، رئیس سازمان نظام پرستاری مشهد در این رابطه اظهار کرد: تجمع چهارشنبه پیرو پرداخت تعرفه پرستاران انجام شد که با مسئولان استانداری صحبت و قرار شد جلسه‌ای برگزار شود. همان روز مکاتبه‌ای با معاونت پرستاری وزارت بهداشت و رئیس دانشگاه انجام دادیم و منتظر جواب آن هستیم.

وی افزود: به دلیل اینکه امروز در محل استانداری حضور نداشتم علت تجمع امروز را نمی‌دانم، اما احتمالا باز هم در خصوص تعرفه‌گذاری بوده است.

گچپزان گفت: جلسه اضطراری با حضور نماینده‌های پرستاران و در محل استانداری برگزار خواهد شد تا تمام مسائل پرستاران را بررسی کنیم، البته هنوز مهمانان، تاریخ و زمان مشخص نیست. در آن جلسه تمام مسائل را بررسی می‌کنیم تا راهکاری در سطح وزارتخانه یا دانشگاه پیدا کنیم و مشکل پرستاران حل شود.

رئیس سازمان نظام پرستاری مشهد با بیان اینکه در حال حاضر مشکل روز پرستاران تعرفه‌گذاری است، عنوان کرد: همکارانی دریافتی خوبی داشتند و دریافتی برخی کم، صفر و حتی منفی بوده است. پرداختی‌ها متعادل نبوده و دریافتی همکاران تفاوت زیادی با یکدیگر دارد. باید اصلاحاتی در ضرایب انجام شود که درخواست آن را به تهران ارسال کردیم. نرم‌افزار این کار مربوط به وزارتخانه بوده و مشهد تنها مجری است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی