تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ مقام نظامی: هیچ خسارتی در پی نداشته است

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.

مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد با حضور مردم

پیکر مرحوم کیومرث پوراحمد، کارگردان مطرح و نام‌آشنای ایرانی درمیان اندوه فراوان خانواده و همکارانش برای خاکسپاری به قطعه هنرمندان بهشت زهرا آورده شد.

کد خبر: ۱۴۷۶۳۰
۱۰:۴۸ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۲

مراسم خاکسپاری کیومرث پوراحمد برگزار شد

دیدارنیوز: دو روز پس از وداع شوکه‌کننده و تلخ کیومرث پوراحمد، کارگردان سرشناس سینما، با زندگی این جهان، امروز ۱۸ فروردین ماه اعضای خانواده و همکارانش در قطعه هنرمندان بهشت زهرا گردهم آمدند تا عزیز خود را به خاک بسپارند.

جمعی از مردم علاقه‌مند به این هنرمند هم به بهشت زهرا آمده‌اند، در حالی که دختران مرحوم پوراحمد که به تازگی به ایران برگشته‌اند و نیز همسرش با بی‌تابی فراوان در مراسم حضور دارند.

رخشان بنی‌اعتماد، بهمن فرمان‌آرا، کیانوش عیاری، منوچهر شاهسواری، همایون اسعدیان، منیژه حکمت، داریوش فرهنگ، مرضیه برومند، طناز طباطبایی، رضا درمیشیان، حبیب احمدزاده، علی قائم مقامی، جهانبخش سلطانی، محمدرضا غفاری، کورش سلیمانی، مسعود فروتن، حبیب اسماعیلی، محمد شیری، بهزاد خداویسی، احمد امینی، فرهاد توحیدی، محمد کارت، فردین خلعتبری، سروش صحت، علیرضا معتمدی، احمدرضا درویش از جمله هنرمندان حاضر در این مراسم با اجرای کورش سلیمانی هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی