تیتر امروز

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب
همافر حقوقدان و سیاستمدار اقتصاد خوانده در تنگنای سی‌ام

از بدرقه تیمسار ربیعی و جهانبانی تا زورآزمایی با ژنرال‌های اصلاح‌طلب

در سی‌امین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان محمود علیزاده طباطبایی، حقوقدان و عضو شناخته‌شده حزب کارگزاران سازندگی بود و از روزهای قبل از انقلاب و ماجرای کودتای نوژه و نقش روس‌ها...
چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند
گزارش تکمیلی دیدارنیوز سه روز بعد از حریق گسترده امامزاده ابراهیم

چادرها برپا شد؛ مطالبات روی زمین ماند

دیدارنیوز در گفت‌وگو با یکی از ساکنین بومی امامزاده ابراهیم از حال و هوای این روزهای منطقه آتش گرفته پرسیده؛ که می‌خوانید.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا + جدول

بر اساس بررسی پایگاه‌های خبری در حوزه خودرو، قیمت روز خودروهای سایپا و ایران خودرو در دو جدول مجزا در ادامه خواهد آمد.

کد خبر: ۱۴۷۵۱۶
۱۲:۱۸ - ۱۴ فروردين ۱۴۰۲

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا + جدول

 

دیدارنیوز: قیمت خودرو در تعطیلات نوروزی نیز با نوساناتی همراه شده است. به نظر می‌رسد در میان شاخص‌های متعدد تاثیرگذار در قیمت‌ها، اکنون تنها دلار از سوی کارشناسان بازار، به عنوان عامل اصلی نوسانات قیمتی موجود در بازار خودرو معرفی شده است.

 

در بررسی جدول محصولات ایران خودرو مشخص شد پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای یکی از گران‌ترین خودرو‌های داخلی به‌حساب می‌آید. در بازار آزاد قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک سقف‌شیشه‌ای به ۹۷۰ میلیون تومان رسیده و امروز دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ تارا اتوماتیک و دناپلاس اتوماتیک به‌ترتیب ۹۳۰ و ۹۲۵ میلیون تومان معامله می‌شوند.

پژو ۴۰۵ که در طرف مقابل یکی از ارزان‌ترین سواری‌های این کارخانه است و تولیدش پارسال متوقف شده، معادل نیم‌میلیارد دست به دست می‌شود و خرید پژو پارس ساده ۵۸۰ میلیون تومان هزینه دارد. سمند EF۷ دوگانه‌سوز معادل پژو پارس ساده معامله می‌شود و قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۵۸۵ میلیون تومان رسیده است. البته طبق بررسی‌ها، محصولات ایران خودرو امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز پنجشنبه هفته قبل در بازار حضور دارند.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا + جدول

 

اما در مورد محصولات سایپا، قیمت شاهین در بازار آزاد امروز دوشنبه ۱۴ فروردین حدود ۶۷۵ میلیون تومان است. گران‌ترین سواری سایپا در بازار آزاد به‌شمار می‌رود که البته خرید شاهین از کارخانه نزدیک ۳۴۵ میلیون تومان هزینه دارد.

کوییک پلاس اتوماتیک که یکی دیگر از گران‌ترین سواری‌های سایپا است، ۴۸۰ میلیون تومان دست به دست می‌شود.

قیمت کوییک R یا همان کوییک دورنگ به ۳۹۵ میلیون تومان رسیده و فروشنده‌های کوییک دنده‌ای چیزی نزدیک ۳۹۰ میلیون تومان را به خریداران پیشنهاد می‌دهند. قیمت ساینا دنده‌ای به ۳۸۰ میلیون تومان رسیده و تیبا ۲ را معادل ساینا می‌فروشند.

قیمت تیبا صندوقدار هم به‌عنوان یکی از ارزان‌ترین خودرو‌های فعلی به ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا + جدول

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی