تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

بازدید نوروزی از برج میلاد دوباره رکورد زد

برج میلاد تهران امسال نیز در بازدید نوروزی با میزبانی از بیش از ۳۵۰ هزار مسافر و شهروند رکوردی دیگر را در کارنامه کاری خود ثبت کرد.

کد خبر: ۱۴۷۴۷۶
۱۳:۰۳ - ۱۳ فروردين ۱۴۰۲

بازدید نوروزی از برج میلاد بار دیگر رکورد زد

دیدارنیوز: برج میلاد در نوروز ۱۴۰۲ با برگزاری ویژه برنامه‌های گسترده میزبان مسافران و شهروندان بود و امسال نیز در بازدید نوروزی با میزبانی از بیش از ۳۵۰ هزار مسافر و شهروند رکوردی دیگر را در کارنامه کاری خود ثبت کرد.

به نقل از رسانه برج میلاد، برنامه‌های نوروزی این مجموعه به دلیل ایام ماه مبارک رمضان از ۲۷ اسفند ماه آغاز و تا ۱۲ فروردین ماه ادامه داشت.

این برنامه‌ها شامل برپایی غرفه‌های صنایع دستی، کارناوال عروسک‌های تن پوش هفت سین و بابانوروز، اجرای موسیقی نواحی، برپایی سفره‌های هفت سین، اجرای بازی‌های کودکانه، اجرای سیرک ایران-پرتغال، برپایی چایخانه حرم رضوی (ع) در لحظه افطار، برپایی بازی‌های هیجانی و الکترونیکی، برگزاری کنسرت‌های رایگان مردمی همچون سالار عقیلی و فریدون آسرایی و … تنها بخشی از این برنامه‌ها در جشنواره نوروزی برج میلادبود.

در ایام نوروز برج میلاد از ساعت ۹ الی ۲ بامداد میزبان گردشگران بودند و در این ایام بیش از ۱۱۰ هزار نفر از طبقات برج میلاد و بیش از ۳۵۰ هزار نفر از مجموعه برج میلاد و برنامه‌های نوروزی بازدید کردند که در نوع خود بی سابقه بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی