تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

یحیی و سناریوی مشابه مقابل نبازترین تیم فصل!

پرسپولیس در اتفاقی جالب‌توجه در بازی رفت با مس رفسنجان هم توانست با یک گل از سد حریف سخت‌کوش خود بگذرد و نکته مهم اینکه در بازی رفت هم یک ضربه پنالتی باعث پیروزی شاگردان یحیی گل‌محمدی شد.

کد خبر: ۱۴۷۴۲۶
۱۲:۱۶ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۲

یحیی و سناریوی مشابه مقابل نبازترین تیم فصل!

دیدارنیوز: پرسپولیس در شرایطی مشابه توانست در بازی رفت‌وبرگشت مقابل مس رفسنجان به پیروزی برسد.

سرخ‌پوشان پایتخت در آخرین بازی هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر شب گذشته در رفسنجان موفق شدند با یک گل از سد مس بگذرند تا همچنان شاگردان یحیی گل‌محمدی موقعیت خود در کورس قهرمانی را حفظ کنند و بتوانند به ادامه فصل و لغزش احتمالی سپاهان و البته استقلال امیدوار باشند. برد پرسپولیسی‌ها در شرایطی به‌دست آمد که به شدت کادرفنی و بازیکنان مس نسبت به عملکرد داور مسابقه اعتراض داشتند و گل به‌ثمر رسیده برای سرخ‌پوشان را از روی یک پنالتی اشتباه می‌دانستند.

پرسپولیس در اتفاقی جالب‌توجه در بازی رفت با مس رفسنجان هم توانست با یک گل از سد حریف سخت‌کوش خود بگذرد و نکته مهم اینکه در بازی رفت هم یک ضربه پنالتی باعث پیروزی شاگردان یحیی گل‌محمدی شد تا سناریویی شبیه به مسابقه نیم‌فصل نخست، شب گذشته علیه شاگردان محمد ربیعی اتفاق بیفتد و آن‌ها باختی دیگر را در لیگ بیست‌ودوم تجربه کنند.

اولین باخت فصل با هند جنجالی

مس رفسنجان که تا پایان هفته هشتم لیگ برتر هیچ شکستی را در لیگ بیست‌ودوم تجربه نکرده بود، در هفته نهم در ورزشگاه آزادی تهران میهمان پرسپولیس بود و شاگردان محمد ربیعی امیدوار بودند که بتوانند این روند خوب خود را حفظ کنند، اما خطای هند رامتین سلیمان‌زاده مدافع باتجربه مسی‌ها باعث شد تا داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود پرسپولیس اعلام کند و یورگن لوکادیا با گلزنی از روی نقطه پنالتی موفق شد تیمش را به ۳ امتیاز دیدار خانگی برساند و اولین باخت مس رفسنجان را با گلزنی خود رقم زد.

پرسپولیسی‌ها به جز ضربه لوکادیا، فقط ۲ شوت در چارچوب دیگر داشتند تا عملکرد نه‌چندان مطلوب سرخ‌پوشان پایتخت برابر بهترین خط دفاعی لیگ بیست‌ودوم نمایان باشد. در واقع شاگردان یحیی گل‌محمدی در مسابقه رفت، به لطف اشتباه جنجالی مدافع باتجربه حریف توانستند صاحب بهترین فرصت گلزنی شوند و خود را در کورس مدعیان حفظ کنند.

«سلیمان‌زاده» علیه رکورد رویایی شاگردان «ربیعی»

رامتین سلیمان‌زاده که شب گذشته درصدد جبران اشتباه خود در بازی رفت بود، با تصمیم بحث‌برانگیز امیر عرب‌براقی نتوانست به خواسته خود برسد و خطای این مدافع باتجربه روی مهدی عبدی در شرایطی که بیرون از محوطه جریمه مس رفسنجان رخ داده بود، با تصمیم عرب‌براقی پنالتی اعلام شد و کارت قرمز داور مسابقه باعث شد تا سلیمان‌زاده نتواند به کار خود در ترکیب نارنجی‌پوشان ادامه بدهد.

مطلب مرتبط:

مس ۰ - پرسپولیس ۱؛ ۳ امتیاز با ترس و لرز!

پرسپولیسی‌ها به مانند بازی رفت که توانستند در فاصله دقیقه ۱۵ تا ۳۰ از روی نقطه پنالتی به گل برتری برسند، شب گذشته هم این شرایط را تجربه کردند و در غیاب یورگن لوکادیا، گیورگی گولسیانی موفق به گلزنی برای پرسپولیس شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با تک گل گولسیانی بتوانند به پیروزی برسند. جالب آنکه به مانند بازی رفت پرسپولیس در مسابقه شب گذشته تنها ۳ شوت در چارچوب داشت که یکی از آن‌ها توسط گولسیانی از روی نقطه پنالتی گل شد.

سلیمان‌زاده که در بازی رفت با خطای هند خود پایه‌گذار اولین شکست فصل مس رفسنجان شده بود، شب گذشته با پنالتی که به سرخ‌پوشان پایتخت هدیه داد، زمینه‌ساز اولین شکست خانگی مسی‌ها در لیگ بیست‌ودوم شد تا فصلی کابوس‌وار را مقابل پرسپولیس تجربه کرده باشد و در نقطه مقابل، شاگردان یحیی گل‌محمدی با ۲ ضربه پنالتی توانسته باشند مقابل شکست‌ناپذیرترین تیم، ۲ پیروزی ارزشمند را به‌دست آورند.

یحیی و سناریوی مشابه مقابل نبازترین تیم فصل!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی