تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
ماجرای آبی‌پوشان و طلب استراماچونی

اعتراض جالب استقلالی‌ها به اسپانسر باشگاه! +عکس

بازیکنان استقلال در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی از سوی اسپانسر، دست به اعتراض جالبی زدند و پیش از شروع مسابقه برابر ذوب‌آهن، نام اسپانسر روی پیراهن خود را با دست پوشاندند!

کد خبر: ۱۴۷۳۹۱
۲۰:۴۰ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۲

اعتراض جالب استقلالی‌ها به اسپانسر باشگاه! +عکس

دیدارنیوز: بازیکنان تیم استقلال در مراسم پیش از شروع دیدار با ذوب‌آهن، اعتراض خود را به اسپانسر آبی‌ها نشان دادند.

استقلال از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (جمعه) در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، در ورزشگاه آزادی پذیرای ذوب‌آهن اصفهان است.

بازیکنان تیم استقلال در عکس تیمی، دست خود را روی لوگوی اسپانسر باشگاه یعنی شرکت «همراه اول» گذاشتند که به نظر می‌رسد حرکتی اعتراضی در واکنش به تأمین نشدن مبلغ مطالبات آندره‌آ استراماچونی است.

علی فتح‌الله‌زاده ظرف روز‌های اخیر مذاکراتی را با مدیرعامل اپراتور همراه اول دنبال کرده تا مبلغ لازم برای دریافت مجوز حرفه‌ای را تأمین کند. با این حال باشگاه استقلال روز سه‌شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد در انتظار برگزاری نشست هیئت مدیره شرکت همراه اول است تا تصمیم نهایی درباره کمک به این باشگاه گرفته شود.

اعتراض جالب استقلالی‌ها به اسپانسر باشگاه! +عکس

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی