تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

مس رفسنجان - پرسپولیس؛ جدال با حریف چِغر و بد بدن!

مس رفسنجان با کارنامه خود در این فصل نشان می‌دهد که شاگردان یحیی گل‌محمدی کار سختی برای عبور از این تیم خواهند داشت. مس رفسنجان تاکنون در خانه نباخته است.

کد خبر: ۱۴۷۳۷۱
۱۳:۱۷ - ۱۱ فروردين ۱۴۰۲

مس رفسنجان - پرسپولیس؛ جدال با حریف چِغر و بد بدن!

دیدارنیوز: مس رفسنجان و پرسپولیس که بیشترین کلین‌شیت را در این فصل داشته‌اند به مصاف هم می‌روند.

در شرایطی که لیگ به هفته‌های پایانی خود نزدیک شده، در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم و در نبردی حساس، پرسپولیس میهمان مس رفسنجان است. این مسابقه روز جمعه ۱۱ فروردین از ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان آغاز خواهد شد.

۱- پرسپولیس با ۴۵ امتیاز در رده سوم قرار دارد. این تیم در هفته‌های اخیر امتیاز‌های مهم زیادی را از دست داده است و برای کم کردن فاصله با صدر جدول محکوم به پیروزی است. پرسپولیس با برد امکان صعود به رده دوم جدول را دارد، ولی این تیم با هر نتیجه‌ای پایین‌تر از رتبه سوم نخواهد رفت.

۲- مس رفسنجان در پایان هفته بیست و سوم با ۳۷ امتیاز در رده پنجم جای داشت. مس رفسنجان با پیروزی در این دیدار امکان صعود به جایگاه چهارم جدول دارد. این تیم در صورت از دست دادن امتیاز در رتبه ششم جدول جای خواهد گرفت.

۳- پرسپولیس در ۶ هفته اخیر به ۳ پیروزی، ۲ شکست و یک تساوی دست یافته است. مس رفسنجان در فرم بسیار خوب پا به این دیدار می‌گذارد. این تیم در ۶ هفته قبلی به ۴ پیروزی، یک تساوی و یک شکست رسیده است. شاگردان محمد ربیعی در هر ۴ مسابقه آخر خود برنده شده‌اند.

۴- بر اساس آمار «متریکا»، پرسپولیس بهترین تیم لیگ در زمینه فوتبال مالکانه است و در مالکیت توپ، تعداد پاس و دقت پاس بهترین آمار را دارد. پرسپولیس دومین تیم لیگ در نرخ تبدیل شوت به گل هستند. مس رفسنجان هم در تکل موفق بهترین آمار را دارد.

۵- مس رفسنجان با کارنامه خود در این فصل نشان می‌دهد که شاگردان یحیی گل‌محمدی کار سختی برای عبور از این تیم خواهند داشت. مس رفسنجان تاکنون در خانه نباخته است. این تیم با ۹ گل خورده بهترین خط دفاع لیگ را دارد و در ۴ بازی قبلی کلین‌شیت کرده است. این تیم با ۲ شکست کمترین باخت و با ۱۳ مساوی بیشترین تعداد تساوی را در این فصل دارد. داود نوشی صوفیانی سنگربان هفته‌های اخیر مس رفسنجان در ۷ دیداری که در لیگ و جام حذفی به زمین رفته هنوز گلی دریافت نکرده است.

۶- تقابل یحیی گل‌محمدی و محمد ربیعی نبرد باثبات‌ترین نیمکت‌های لیگ است. ربیعی علی‌رغم ثبت عملکرد تحسین‌برانگیز، در جدال با پرسپولیس ناکام بوده است. مس رفسنجان نه تنها تاکنون موفق به پیروزی بر پرسپولیس نشده بلکه کلین‌شیت هم نکرده و با ۴ شکست بیشترین باخت را مقابل پرسپولیس در لیگ برتر داشته است.

۷- مهدی عبدی با ۳ گل بهترین گلزن تقابل دو تیم است. به جز این کمال کامیابی‌نیا و مهدی ترابی سایر بازیکنان ترکیب دو تیم هستند که در این مسابقه موفق به گلزنی شده‌اند.

۸- علیرضا بیرانوند با نمره ۷.۴۱ بهترین بازیکن پرسپولیس و دومین بازیکن برتر لیگ است. در ترکیب این تیم یورگن لوکادیا که تک گل بازی رفت را به ثمر رساند با ۶ گل همچنان بهترین گلزن این تیم است. مهرداد رضایی با نمره ۷.۱۱ بهترین بازیکن مس رفسنجان است. این بازیکن در کنار امید لطیفی با ۳ گل بهترین گلزنان مس رفسنجان هستند.

۹- حامد لک و گادوین منشا بازیکنانی هستند که در سال‌های نه چندان برای پرسپولیس بازی کردند. قائم اسلامی‌خواه هم سابقه همکاری با یحیی گل‌محمدی را دارد.

۱۰- لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی پرسپولیس به دلیل محرومیت در این مسابقه غایب خواهد بود. کمال کامیابی‌نیا و مرتضی پورعلی‌گنجی به خاطر مصدومیت دیگر غایبان این مسابقه هستند.

۱۱- امیر عرب‌براقی که با ۹ قضاوت، رکورددار بیشترین داوری در این فصل است، این بازی را سوت خواهد زد. این داور بازی مس رفسنجان برابر استقلال را که به تساوی بدون گل انجامید قضاوت کرد علاوه بر این داور بازی رفت پرسپولیس با سپاهان و آلومینیوم اراک بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی