تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
افزایش ۵۸ درصدی ماموریت‌های اورژانسی تاکنون

آماده‌باش ۱۰۶۶ بیمارستان در تعطیلات نوروزی

وزیر بهداشت گفت: روزانه ۴۷ هزار پزشک متخصص و ۴۵۰۰ پزشک فوق تخصص تنها در ۶۶۴ بیمارستان دانشگاهی در تعطیلات نوروز فعالیت داشته‌اند و هزار و ۶۶ بیمارستان کشور در این ایام در آماده باش بوده‌اند.

کد خبر: ۱۴۷۳۰۲
۱۰:۲۱ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲

آماده‌باش ۱۰۶۶ بیمارستان در تعطیلات نوروزی

دیدارنیوز: بهرام عین اللهی در حاشیه بازدید از بیمارستان لقمان حکیم تهران، گفت: به دلیل مراجعات مردم در ایام تعطیلات، بازدید از بیمارستان‌های کشور جزئی از برنامه‌های نوروزی ما است.

وی افزود: بیمارستان لقمان از بیمارستان‌های اصلی جنوب غرب تهران و مرکز پذیرش مسمومین است. خوشبختانه این بیمارستان از نظر نیروی انسانی متخصص، کادر درمانی و پرستار در وضعیت خوبی به سر می‌برد.

وی ادامه داد: روزانه ۴۷ هزار متخصص و ۴۵۰۰ فوق تخصص در ۶۶۴ بیمارستان دانشگاهی مشغول به کارند و تمام ۱۰۶۶ بیمارستان ما آماده باش هستند.

عین اللهی با اعلام این که در روز‌های تعطیل، اولویت با پذیرش بیماران اورژانسی است، گفت: مراجعات به بیمارستان‌های دولتی در تعطیلات نوروز بیشتر از بخش خصوصی است و اولویت در پذیرش، بیماران اورژانسی و سانحه دیده است و بیمارستان‌ها و کادر پزشکی برای پذیرش این بیماران در حالت آماده باش به سر می‌برند.

وی تاکید کرد: سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت برای پذیرش شکایات احتمالی مردمی به صورت شبانه روزی فعال است و به این شکایات رسیدگی می‌شود.

وزیر بهداشت با اشاره به این که ماموریت‌های اورژانس در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ بالغ بر ۵۸ درصد افزایش یافته است، اظهار کرد: از آغاز سال تاکنون حدود ۱۴۴ هزار ماموریت اورژانسی و ۱۹ درصد افزایش در ماموریت‌های ترافیکی داشته‌ایم. در ماموریت‌های اورژانس در تعطیلات نوروز ۴۴ هزار و ۴۰۰ درمان در محل و ۵ هزار و ۶۷۱ انتقال بیمار به بیمارستان انجام شده است و ۷۶ بیمار نیز توسط بالگرد اعزام شده‌اند.

بنابر اعلام وبدا، عین اللهی در خاتمه تاکید کرد: در تعطیلات نوروزی، بهداشت کاران محیط علاوه بر ۱۳۶ هزار و ۷۰۰ بازرسی از مراکز مختلف، با هماهنگی مراجع قضایی اقدام به پلمپ ۱۷۴۴ مرکز متخلف کرده‌اند و ۱۷۹۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد نیز معدوم شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی