تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.
مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند
رئیس اندیشکده آینده‌اندیشی سیمرغ در گفت‌وگو با دیدارنیوز

مطهرنیا: محاصره اقتصادی ایران در زمان اوباما و هیلاری کلینتون آغاز شد/ اسرائیل و آمریکا به ضد واقعه ۷ اکتبر نیاز داشتند

گفت‌وگوی مهدی مطهرنیا با سرویس بین‌الملل دیدارنیوز حول محور جنگ ایران و اسرائیل و نقش و نقشه آمریکا را ببینید و بخوانید
امدادرسانی به ۱۷۷۹ تن در حوادث جوی ۵ روز اخیر

۱۵ استان نیازمند خدمات امداد و نجات

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ١٧٧٩ نفر در حوادث جوی کشور طی پنج روز گذشته خبر داد و گفت که ۱۵ استان نیازمند خدمات امداد و نجات بوده‌اند.

کد خبر: ۱۴۷۲۹۹
۰۹:۳۱ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲

۱۵ استان نیازمند خدمات امداد و نجات

دیدارنیوز: صادق محمودی، با اشاره به اقدامات سازمان امداد و نجات در سوانح جوی از پنجم تا ساعت ۶ صبح روز دهم فروردین‌ماه اظهار کرد: ۳۱ استان متاثر از سوانح جوی و در این میان ١٥ استان آذربایجان شرقی، اردبیل، ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه وبویراحمد و لرستان نیازمند به خدمات امداد و نجات بوده‌اند.

وی با بیان اینکه همچنین ۳۳ شهرستان نیازمند به خدمات امداد و نجات بودند، گفت: به ٦٥ منطقه شامل ٩محور، ۸ شهر، ٤٧ روستا و ٢ منطقه عشایری امدادرسانی شده است. در مجموع این ماموریت‌ها به ١٧٧٩ نفر امدادرسانی شده و ۴۲۳ نفر نیز اسکان اضطراری داده شده و ۵۷ نفر نیز به مناطق امن منتقل شدند.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه سه نفر در جیرفت فوت شده‌اند، اظهار کرد: در ۶۳ واحد مسکونی عملیات تخلیه آب و همچنین برای ۱۵۱ دستگاه خودرو رهاسازی از برف انجام شده است.

به گفته محمودی، در مجموع این ماموریت‌ها ۷۷ تیم شامل ۳۰۹ نفر از امدادگران سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر مشارکت داشتند و اقلامی مانند ۴۵ دستگاه چادر، ۴۳۶ تخته پتو، ۱۹۵ تخته موکت، ۵۹۶ کیلوگرم نایلون، ۱۷۹ ست شستشو، ۳۷ شعله والور، ۱۷۶ بسته غذایی، ۱۱۱ قوطی کنسروجات، ١٠٥قرص نان، ٧کیلوگرم خرما،١٣٠کیلوگرم برنج، ۹۰ کیلوگرم قند و شکر میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

وی همچنین اعلام کرد که امدادرسانی در کرمان، فارس و سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی