تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

خط و نشان چین برای تایوان!

چین روز چهارشنبه اعلام کرد که در صورت دیدار تسای اینگ ون، رئیس جمهوری تایوان با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در طول سفر به ایالات متحده، دست به اقدام تلافی‌جویانه خواهد زد.

کد خبر: ۱۴۷۲۵۴
۱۱:۰۴ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۲

خط و نشان چین برای تایوان!

دیدارنیوز: چین در ادامه تهدیدهای خود علیه تایوان، گفته در صورت دیدار رئیس جمهوری تایوان با رئیس مجلس نمایندگان آمریکا اقدامی تلافی جویانه انجام می‌دهد.

خانم تسای صبح چهارشنبه عازم ایالات متحده شد و از آنجا به گواتمالا و بلیز می‌رود تا روابط خود را با متحدان دیپلماتیک تایوان تقویت کند و سپس به کالیفرنیا خواهد رفت، جایی که مطابق برنامه از پیش اعلام شده، کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا قرار است با او ملاقات کند.

چین که همچنان امیدوار است که این شبه جزیره دموکراتیک را بار دیگر به بخشی از قلمروش الحاق کند، بر پایه اصل «چین واحد»، مخالف روابط رسمی دیپلماتیک کشور‌های جهان با تایپه است و هر گونه تلاش در این خصوص را «تحریک‌آمیز» می‌داند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی