تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

مسی در باشگاه ۱۰۰ تایی‌ها؛ فقط ۷ گل تا علی دایی!

به نظر می‌رسد که لیونل مسی در آینده‌ای نه چندان دور از تعداد گل‌های ملی علی دایی، اسطوره فوتبال ایران عبور کند و فقط کریستیانو رونالدو را بالا‌تر از خود داشته باشد.

کد خبر: ۱۴۷۲۴۱
۰۹:۳۴ - ۰۹ فروردين ۱۴۰۲

مسی

دیدارنیوز: لیونل مسی ابر ستاره فوتبال جهان به جمع علی دایی و کریستیانو رونالدو در باشگاه صدتایی‌ها در زمینه گل‌های ملی پیوست.

لیونل مسی در بازی دوستانه تیم ملی آرژانتین مقابل تیم ملی کوراسائو موفق شد سه گل به ثمر برساند و هت تریک کند؛ گل‌هایی که مسی را به یک عدد ویژه رساند.

«لئو» پیش از بازی تیم ملی آرژانتین مقابل کوراسائو موفق شده بود، ۹۹ گل ملی به ثمر برساند. فوق ستاره آرژانتینی اکنون با زدن سه گل به کوراسائو، به تعداد ۱۰۲ گل ملی رسید.

در واقع لیونل مسی از تعداد صد گل ملی عبور کرد و به جمع کریستیانو رونالدو و علی دایی پیوست.

مسی

اکنون کریستیانو رونالدو، علی دایی و لیونل مسی تنها بازیکنان تاریخ فوتبال هستند که بیش از ۱۰۰ گل ملی در دوران حرفه‌ای خود به ثمر رسانده اند. کریستیانو رونالدو تاکنون ۱۲۲ گل ملی به ثمر رسانده است. علی دایی در دوران حرفه‌ای خود ۱۰۹ گل ملی زده بود و لیونل مسی هم اکنون به تعداد ۱۰۲ گل ملی رسیده است.

به نظر می‌رسد که لیونل مسی در آینده‌ای نه چندان دور از تعداد گل‌های ملی علی دایی، اسطوره فوتبال ایران عبور کند و فقط کریستیانو رونالدو را بالا‌تر از خود داشته باشد. باید دید که مسی با چه تعداد گل ملی در نهایت تیم ملی آرژانتین را ترک خواهد کرد.

منبع:فوتبالی

مسی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی