تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
دومین بازی دوستانه تیم ملی در فیفادی

ایران ۲ - کنیا ۱؛ اولین برد «ژنرال» با درخشش رامین و هدیه ماتاسی!

اولین برد تیم ملی ایران با هدایت امیر قلعه‌نویی برابر کنیا بدست آمد؛ حریفی سرسخت که تسلیم درخشش رامین رضاییان و البته اشتباه مرگبار دروازه‌بان خود ماتاسی شد!

کد خبر: ۱۴۷۲۳۶
۲۰:۳۱ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۲

گزارش زنده؛ ایران ۰ - کنیا ۰

دیدارنیوز - سرویس ورزشی: تیم ملی فوتبال کشورمان با برتری مقابل کنیا اولین برد را به امیر قلعه‌نویی تقدیم کرد.

پس از تساوی برابر روسیه در فیفادی ابتدای سال، امشب در ورزشگاه آزادی میزبان کنیا بودیم که ابتدا اولونگا یک شوک بزرگ به قلعه‌نویی و تیمش وارد کرد، اما در ادامه تیم ملی چهره کاملا هجومی به خود گرفت و توانست با تاثیرگذاری رامین رضاییان روی دو گل، به پیروزی برسد.

ارسال رضاییان برای محبی و ضربه سر او گل اول را برابر کنیا رقم زد و در ادامه یک پاس عرضی از رضاییان کافی بود تا ماتاسی روی اشتباه خود -که روی گل اول هم خروج بدموقعی داشت- گل دوم را به قلعه‌نویی و تیمش هدیه کند!

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و شجاع خلیل‌زاده مدافع کشورمان که برابر روسیه به میدان رفته بودند، در لیست این بازی حضور نداشتند.

گل‌ها و دقایق حساس بازی:

دقیقه ۴: ارسال کرنر روی دروازه کنیا موقعیت خوبی برای تیم ملی ایجاد کرد، اما دروازه‌بان حریف توپ را به کرنر فرستاد و در ادامه این دروازه‌بان توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۹: توپ و میدان در اختیار شاگردان قلعه‌نویی است، اما کنیا با دفاع پرتعداد مانع خلق موقعیت می‌شود.

دقیقه ۱۰: توپ به شهریار مغانلو رسید، اما ضربه این مهاجم سپاهانی درون چارچوب نبود و به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: پس از هجوم چند بازیکن کنیا روی دروازه ایران، اولونگا کاپیتان کنیا می‌توانست خطرناک ظاهر شود اما ضربه او با اختلاف از بالای دروازه نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: مهدی طارمی در آستانه رسیدن به محوطه جریمه کنیا بود که پاتریک ماتاسی دروازه‌بان این تیم سریع خودش را به توپ رساند و آن را به اوت فرستاد تا ایران به گل اول نرسد.

دقیقه ۲۷: حمله سریع و خطرناک کنیا روی دروازه ایران با برخورد توپ به پای دوک آبویا همراه بود که نیازمند به راحتی این توپ را جمع کرد.

دقیقه ۴۲: حرکت انفرادی و سریع بازیکن کنیا دو بازیکن ایرانی را کنار زد، اما در نهایت ضربه او پس از برخورد به مدافع تیم ملی به کرنر تبدیل شد.

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

گل اول برای کنیا!  دقیقه ۵۱ مایکل اولونگا که مقابل تیم‌های ایرانی خوب گلزنی می‌کند، از نیمه زمین و بعد از عبور از آرمین سهرابیان حرکت خود را شروع کرد و در محوطه جریمه از مقابل کنعانی‌زادگان، مدافع تیم ملی با پای چپ ضربه زمینی و فنی زد که توپ پس از برخورد به تیر دروازه به گل اول بازی تبدیل شد و حسین حسینی، دروازه‌بانی که در نیمه دوم جایگزین نیازمند شده بود نتوانست کاری انجام دهد.

دقیقه ۶۰: محبی بازیکن تکنیکی تیم ملی از جناچ چپ به خط دفاعی کنیا زد، اما از زاویه بسته نتوانست دروازه را باز کند و توپ با دخالت ماتاسی به کرنر رفت.

دقیقه ۷۱: ضربه کات بک عالی رضاییان به طارمی رسید، اما مدافع کنیا دروازه تیمش را نجات داد.

گل تساوی برای ایران!  دقیقه ۷۶: ارسال دیدنی رامین رضاییان روی دروازه با ضربه سر محبی همراه شد تا گل تساوی ایران برابر کنیا رقم بخورد. در صحنه گل اشتباه ماتاسی در خروج از دروازه کاملا مشخص بود.

گل دوم ایران! دقیقه ۸۴ رامین رضاییان که در نیمه دوم به میدان آمده بود، پس از پاس گل اول به محبی، روی گل دوم هم کاملا تاثیرگذار بود و ارسال زمینی و عرضی او با اشتباه ماتاسی دروازه‌بان کنیا و گل به خودی او رقم خورد.

 

ترکیب تیم ملی ایران: پیام نیازمند، آرمین سهرابیان، حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، احسان حاج صفی، محمد کریمی، روزبه چشمی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، محمد محبی و شهریار مغانلو.

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب تیم ملی کنیا: پاتریک ماتاسی، آموس نوندی، برایان ماندلا، جوزف اوکومو، اریک اوما، تدی آکوما، ریچارد اودادا، ویکتور اومونه، دوک آبویا، مسعود جمعه و مایکل اولونگا

سرمربی: انگین فیرات

گزارش زنده؛ ایران ۰ - کنیا ۰

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی