تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مرخصی برای فائزه هاشمی پس از ۶ ماه حبس

در حالی که خانواده آیت الله هاشمی رفسجانی اواخر بهمن ماه سال گذشته خواستار آزادی فائزه هاشمی و زنان در بند سیاسی بودند، امروز هفتم فروردین ۱۴۰۲ فائزه هاشمی به مرخصی رفت.

کد خبر: ۱۴۷۱۷۴
۱۷:۲۹ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۲

مرخصی برای فائزه هاشمی پس از ۶ ماه حبس

دیدارنیوز: فائزه هاشمی دقایقی پیش پس از تحمل ۶ ماه حبس از زندان اوین به مرخصی آمد.

از پرونده‌های قضایی سال گذشته مربوط به فائزه هاشمی رفسنجانی دختر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی بود. او پنجم مهرماه ۱۴۰۱ بازداشت و به زندان اوین منتقل شد.

طبق اعلام دادستان تهران، پس از طی روال قانونی، کیفرخواست پرونده این فرد به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و توهین به مقدسات صادر و به دادگاه ارجاع شد.

طبق اعلام ستایشی سخنگوی دستگاه قضا، مشارالیه در دو پرونده محکومیت دارد. یکی از آن پرونده‌ها اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام و پرونده دیگر توهین به مقدسات است. متهم در پرونده نخست به ۱۵ ماه حبس تعزیری و در پرونده دوم به ۳۷ ماه حبس تعزیری محکوم شده است. او در حال حاضر در حال گذراندن محکومیت مجازات نخست است.

مطلب مرتبط:

خانواده آیت الله هاشمی: «فائزه» و زنان در بند سیاسی را هم آزاد کنید

مرخصی برای فائزه هاشمی پس از ۶ ماه حبس

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی