تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نماینده کرمان: معیشت مردم دچار مشکل شده؛ مسوولان باید مشکلات را برطرف کنند

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: معیشت مردم دچار مشکل شده و جوانان ما نیازمند کار و اشتغال هستند؛ مسئولان باید مشکلات پیش روی جوانان در زمینه ازدواج، اشتغال و مسکن را برطرف کنند.

کد خبر: ۱۴۷۱۳۸
۱۰:۱۵ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۲

نماینده کرمان: معیشت مردم دچار مشکل شده؛ مسوولان باید مشکلات را برطرف کنند

دیدارنیوز: محمدمهدی زاهدی صبح امروز در جلسه شورای اداری استان کرمان با تبریک فرارسیدن عید نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه‌داران در ماه رمضان، اظهار داشت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک توفیق بزرگ است و باید بدانیم که همه در برابر خدمت‌رسانی به مردم مسئول هستیم.

وی با بیان اینکه در سال جدید باید با انرژی مضاعف به مردم خدمت کرد، گفت: مردم سرمایه بزرگی برای نظام مقدس اسلامی هستند و در تمام صحنه‌های دفاع و پشتیبانی از انقلاب و نظام در میدان بودند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید باید محقق شود، افزود: معیشت مردم دچار مشکل شده و جوانان ما نیازمند کار و اشتغال هستند؛ مسئولان باید مشکلات پیش روی جوانان در زمینه ازدواج، اشتغال و مسکن را برطرف کنند.

وی با اشاره به انتخاب شعار سال از سوی مقام مقام معظم رهبری، بیان کرد: شعار سال در حقیقت امر، ولی فقیه جامعه اسلامی است و باید تمام تلاش خود را برای تحقق آن به‌کار گیریم.

زاهدی با بیان اینکه آنچه مشهود است این است که دشمن هیچگاه دست از دشمنی خود علیه نظام اسلامی برنمی‌دارد، گفت: این ما هستیم که باید در برابر توطئه‌های دشمنان به موقع عمل کرده و این توطئه‌ها و نقشه‌های شوم را خنثی کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از بزرگ‌ترین توطئه‌های دشمن تحریم و فشار اقتصادی بر مردم است و ما در برابر هجمه اقتصادی دشمن باید از مردم خود حفاظت کنیم، ادامه داد: ظرفیت‌های زیادی در کشور وجود دارد که باید با اتکا به توان داخلی و استفاده از نیروی جوانی این ظرفیت‌ها را بالفعل کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمن تمام تلاش خود را کرد که کشور ما را در سطح دنیا منزوی نشان دهد، اما امروز ماهیت آمریکا برای تمام مردم جهان آشکار شده است، گفت: آمریکا روزبه‌روز منزوی‌تر می‌شود و امروز این توطئه شوم به خودش برگشته است.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی