تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
در شب پیروزی انگلیس، پرتغال و ایتالیا در مقدماتی یورو ۲۰۲۴

رونالدو دوباره «دبل» کرد

در ادامه بازی‌های مقدماتی یورو ۲۰۲۴ و در مهمترین آن‌ها تیم‌های ملی انگلیس، پرتغال و ایتالیا برابر رقبا به برتری دست یافتند و رونالدو دوباره برای پرتغالی‌ها دبل کرد.

کد خبر: ۱۴۷۱۲۵
۰۸:۱۹ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۲

رونالدو دوباره «دبل» کرد

دیدارنیوز: شب نخست از دور دوم مرحله مقدماتی جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ با پیروزی تیم‌های ملی انگلیس، ایتالیا و پرتغال به پایان رسید.

در ادامه بازی‌های شب نخست از دور دوم مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۱۵ یکشنبه شب چند بازی دیگر در گروه‌های مختلف برگزار شد که در مهمترین آن‌ها تیم‌های ملی پرتغال و ایتالیا برابر رقبا به برتری دست یافتند.

در گروه C ایتالیایی که سه روز قبل کارش را با شکست خانگی برابر انگلیس آغاز کرده بود، این بار در خاک مالت با نتیجه ۲ بر صفر برابر تیم ملی این کشور به برتری رسید. متئو رِتِگی مهاجم جدید آتزوری که مقابل انگلیس اولین گل ملی خود در اولین بازی ملی‌اش را به ثمر رسانده بود، در دقیقه ۱۵ دروازه مالت را باز کرد و هفت دقیقه پس از او بازیکن تیم میزبان، متئو گیلائومیر به اشتباه دروازه خودی را باز کرد. ایتالیا با این پیروزی پس از انگلیس شش امتیازی، در رده دوم جدول گروه C قرار گرفت.

.

در گروه J پرتغال دومین برد پرگل متوالی‌اش را جشن گرفت و این بار میزبانش لوکزامبورگ را با نتیجه ۶ بر صفر در هم کوبید. کریستیانو رونالدو که در بازی اول پرتغال برابر لیختن‌اشتاین دو گل زده بود، این بار هم دبل کرد و گل‌های اول و چهارم تیمش را در دقایق ۹ و ۳۱ به ثمر رساند. ژوائو فلیکس در دقیقه ۱۵، برناردو سیلوا در دقیقه ۱۸، اوتاویو در دقیقه ۷۷ و رافائل لیائو در دقیقه ۸۸ نیز دیگر گل‌های پرتغال را به ثمر رساندند. پرتغال با کسب دومین برد متوالی‌اش با شش امتیاز و ۱۰ گل زده و بدون گل خورده در صدر جدول گروه J باقی ماند.

.

انگلیس دومین پیروزی‌اش را کسب کرد

در ادامه بازی‌های روز نخست دور دوم مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴، یکشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران سه دیدار برگزار شد که در مهمترین آن‌ها در گروه C تیم ملی انگلیس میهمان خود اوکراین را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشت.

کاپیتان هری کین در دقیقه ۳۷ و بوکایو ساکا در دقیقه ۴۰ گل‌های سه‌شیر را در این بازی به ثمر رساندند تا این تیم دومین برد متوالی‌اش پس از غلبه بر ایتالیا در دور نخست را کسب کند.

شاگردان گرت ساوت‌گیت با این برد شش امتیازی شدند و به صدرنشینی‌شان در جدول گروه C ادامه دادند.

در دو بازی دیگر ایسلند ۷ بر صفر در خانه لیختن‌اشتاین به برتری رسید و اسلوونی با نتیجه ۲ بر صفر بر سن‌مارینو غلبه کرد.

نتایج سایر بازی‌ها را در ادامه مشاهده می‌کنید:

گروه H
اسلوونی ۲ - سن‌مارینو صفر
ایرلند شمالی - صفر - فنلاند یک

گروه J
اسلواکی ۲ - بوسنی و هرزگوین صفر

بازی‌های دور دوم مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۴ امروز پیگیری می‌شود که در مهمترین آن‌ها فرانسه میهمان ایرلند خواهد بود و هلند از جبل‌الطارق پذیرایی می‌کند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی