تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

فیلم‌های نوروزی چند میلیارد فروش داشتند؟

۴ فیلم جدید سینمایی که اکران خود را با سال جدید آغاز کردند تا به امروز، ۱۳ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان فروش داشتند و می‌توان بدون در نظر گرفتن افزایش قیمت بلیت از رشد تقریبا ۶ میلیاردی فروش سینما‌ها در نوروز امسال نسبت به سال قبل خبر داد.

کد خبر: ۱۴۷۰۹۵
۱۳:۱۸ - ۰۶ فروردين ۱۴۰۲

فیلم‌های نوروزی چند میلیارد فروش داشتند؟

دیدارنیوز: در کنار ۴ فیم جدید نوروزی، فیلم‌های قدیمی سینمای ایران مانند بخارست و خط استوا نیز به اکران خود ادامه می‌دهند که اینگونه جمع کل فروش سینمای کشور از ۲۵ اسفند تا امروز بالای ۲۰ میلیارد تومان است.

۴ فیلم جدید سینمایی که اکران خود را با سال جدید آغاز کردند تا به امروز، ۱۳ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان فروش داشتند.

فیلم "فسیل" به عنوان پرفروش‌ترین فیلم ۱۱ میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان فروش داشته و ۲۲۹ هزار و ۹۳۵ بلیت فروخته است. فیلم "غریب" نیز ۱ میلیارد فروش داشته و در جایگاه دوم ایستاده است.

دیگر فیلم کمدی این روز‌های سینمای ایران، "عروس خیابان فرشته" است که ۹۴۰ میلیون تومان فروش داشته است.

"بچه‌های طوفان" نیز به نمایندگی از سینمای کودک و نوجوان، ۹ میلیون تومان فروخته است.

از فیلم‌هایی که از قبل عید نوروز در حال اکران بودند از ۲۵ اسفند و همزمان با آغاز فروش فیلم‌های جدید، "بخارست" ۲ میلیارد و نیم فروش داشته است.

"ملاقات خصوصی" ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و "خط استوا" هم ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان فروش داشته‌اند. فیلم‌های چپ راست، لوپتو جزیره فضایی، پسر دلفینی، پالتو شتری و بام بالا نیز در حال فروشند.

جمع کل فروش سینمای ایران در اکران نوروزی (شامل فیلم‌های قدیم و جدید) ۲۰ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان تا به امروز است.

سال گذشته فیلم‌های نوروزی که از ۱۸ اسفند اکران خود را آغاز کردند همراه با فیلم‌های قدیم تا ۶ فروردین، ۱۴ میلیارد و ۳۰۷ میلیون تومان است؛ بنابراین می‌توان بدون در نظر گرفتن افزایش قیمت بلیت از رشد تقریباً ۶ میلیاردی فروش سینما‌ها در نوروز امسال نسبت به سال قبل خبر داد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی