تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آمار «قلعه‌نویی» برابر اروپایی‌ها؛ ۲ بازی و بدون برد!

امیر قلعه‌نویی سرمربی جدید تیم ملی ایران دومین دیدار خود با اروپایی‌ها را بدون برد سپری کرد؛ در بهمن‌ماه ۱۳۸۵ برابر بلاروس و فروردین ۱۴۰۲ مقابل روسیه.

کد خبر: ۱۴۷۰۲۱
۱۹:۱۰ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۲

آمار «قلعه‌نویی» برابر اروپایی‌ها؛ از بلاروس تا روسیه

دیدارنیوز: سرمربی باتجربه تیم ملی ایران در دومین تجربه مربیگری‌اش برابر یک حریف اروپایی در عرصه ملی، بازهم ناکام در کسب پیروزی بود.

امیر قلعه‌نویی شب گذشته رسماً دومین دوره حضورش در تیم ملی را آغاز کرد؛ آن‌هم در یک بازی دوستانه مقابل تیم ملی روسیه. قلعه‌نویی در شرایطی سکان‌دار تیم ملی ایران شد که با توجه به تمایل ویژه مدیران فدراسیون فوتبال، تصور می‌شد که قرار است یک گزینه خارجی جانشین کارلوس کی‌روش شود، اما در نهایت، ناکامی در توافق با فلیکس سانچز باعث شد تا با توجه به مشکلات مالی و البته معضلات انتقال پول به حساب سرمربیان خارجی، مدیران فدراسیون فوتبال به سراغ انتخاب گزینه داخلی بروند و با امیر قلعه‌نویی به توافق برسند.

قلعه‌نویی در دوره اول حضورش در تیم ملی، در ۱۷ مسابقه روی نیمکت تیم ایران نشست که در جریان وقت قانونی تنها یک شکست در کارنامه او به چشم می‌خورد و ۱۰ برد و ۶ تساوی، ماحصل تلاش امیر قلعه‌نویی در دوره حضورش در تیم ملی بود. البته که تساوی در آخرین مسابقه مقابل تیم ملی کره‌جنوبی باعث شد تا بازی به ضربات پنالتی برود و در نهایت، کره‌ای‌ها توانستند در ضربات پنالتی از سد ایران بگذرند و به جمع ۴ تیم برتر جام ملت‌های آسیا ۲۰۰۷ صعود کردند.

فرار لحظه آخری از شکست برابر بلاروس

سرمربی ۵۹ ساله تیم ملی فوتبال ایران در دوره قبلی، در ۱۷ دیداری که سکان‌دار تیم ملی بود، تنها در یک مسابقه برابر حریفی اروپایی قرار گرفت. امیر قلعه‌نویی که در کارنامه‌اش شکست ۴ گله مقابل تیم ملی مکزیک را دارد، در تنها رویارویی‌اش با یک حریف اروپایی، تیم ملی ایران را مقابل تیم ملی بلاروس هدایت کرد.

رسول خطیبی با گلزنی خود شاگردان قلعه‌نویی را خیلی زود در آن بازی دوستانه پیش انداخت، اما در نیمه مربیان، ورق بازی به سود بلاروسی‌ها بازگشت و آن‌ها در فاصله ۶ دقیقه توانستند کامبک بزنند و نتیجه بازی را به سود خود کردند، اما در واپسین دقایق مسابقه، گلزنی مهدی رجب‌زاده باعث شد تا تیم ملی ایران از شکست بگریزد تا امیر قلعه‌نویی برابر حریف اروپایی یک تساوی مهم را به‌دست آورد.

تکرار یک خاطره؛ بازهم تساوی و فرار از شکست

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته برای دومین‌بار با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی برابر یک حریف اروپایی قرار گرفت و ملی‌پوشان به دنبال کسب پیروزی برابر تیم ملی روسیه بودند. شاگردان قلعه‌نویی با وجود مالکیت توپ بیشتر و خلق موقعیت‌های پرشمار روی دروازه حریف خود، در نیمه نخست با شکست به رختکن رفتند و اعلام یک ضربه پنالتی به سود روس‌ها باعث شد تا امیر قلعه‌نویی در بازگشت دوباره‌اش به نیمکت تیم ملی، در آستانه تحمل یک شکست خانگی باشد.

مهدی طارمی در دقایق ابتدایی نیمه دوم توانست پنالتی که توسط محمد محبی به‌دست آمد را به گل تبدیل کند تا بازی به تساوی کشیده شود و مانند دیدار با بلاروس که در بهمن‌ماه سال ۱۳۸۵ برگزار شد، بازهم قلعه‌نویی برابر حریفی از قاره اروپا ناکام در کسب پیروزی باشد. گفته می‌شود که در خردادماه سال جاری قرار است مسابقات کافا با حضور تیم‌های ملی بلاروس و روسیه برگزار شود که برگزاری این تورنمنت می‌تواند فرصت خوبی برای سرمربی باتجربه تیم ملی ایران باشد تا بتواند برابر حریفان اروپایی طلسم‌شکنی کند و پیروزی به‌دست آورد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی