تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
کاخ سفید اعلام کرد

آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست

جان کربی، سخنگوی کاخ سفید گفت که ایالات متحده به دنبال درگیری با جمهوری اسلامی نیست و ایران نیز نباید از حملات به منافع آمریکا حمایت کند.

کد خبر: ۱۴۷۰۱۷
۱۸:۱۳ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۲

آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست

دیدارنیوز: سخنگوی کاخ سفید روز جمعه تأکید کرد که آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست.

در پی حمله پهپادی به پایگاه نظامیان آمریکایی در سوریه که با حمله متقابل آمریکا به نقاطی در سوریه همراه شد کاخ سفید ادعا‌هایی را درباره عملیات آمریکا مطرح کرد.

جان کربی، سخنگوی کاخ سفید روز جمعه مدعی شد که هدف آمریکا از این حمله محافظت از پرسنل آمریکایی در سوریه بوده است. او مدعی شد که داعش و نیرو‌های تحت حمایت ایران کماکان در سوریه تهدید محسوب می‌شوند.

سخنگوی کاخ سفید گفت آمریکا به دنبال درگیری با ایران نیست و ایران نیز نباید از حملات به منافع آمریکا حمایت کند.

آمریکا دیشب از حمله پهپادی به پایگاه نظامی این کشور در سوریه خبر داده بود، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) حمله پهپادی ناشناس به پایگاه نظامی این کشور در سوریه را تائید کرد. بر اساس اعلام این مرکز، در این حمله یک پیمانکار آمریکایی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.

فرماندهی مرکزی آمریکا گفته است که به این حمله پهپادی پاسخ داده است. آمریکا در عین حال تاکید کرد که برای تضمین شکست داعش و بازگردان ثبات و امنیت در منطقه در سوریه باقی خواهد ماند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی