تیتر امروز

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

سازمان‌ها و نهادینه شدن دروغ

اینکه در جامعه انسانی صداقت و شفافیت چه تاثیراتی در سلامت و آرامش اجتماعی دارد نکته‌ای است که می‌توان اهمیت و اعتبار آنرا در وضعیت مقابل آن یعنی میزان تشویش و تخریب ناشی از دروغ و دروغگویی ارزیابی...
بچه‌ها! نخندین!
افاضات اضافه

بچه‌ها! نخندین!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت از حمایت مردم و خواص از یک طرح جدید نوشته و ترانه‌ای هم به گوشش رسیده که می‌گفت: "بچه‌ها! نخندین!"
دستور وزیر بهداشت

به مصدومان زلزله خوی فورا رسیدگی شود

بهرام عین‌اللهی، وزیر بهداشت بر رسیدگی فوری و آماده باش کامل مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهرستان خوی و استان آذربایجان غربی برای رسیدگی به مصدومان حادثه زلزله صبح امروز (جمعه) خوی تاکید کرد.

کد خبر: ۱۴۷۰۰۷
۱۳:۳۸ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۲

به مصدومان زلزله خوی فورا رسیدگی شود

دیدارنیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی، دستور رسیدگی فوری به مصدومان زلزله صبح امروز خوی را داد.

به نقل از «وبدا» بهرام عین‌اللهی، در تماس تلفنی با رئیس سازمان اورژانس کشور، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی و رئیس دانشکده علوم پزشکی خوی بر رسیدگی فوری و آماده باش کامل مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهرستان خوی و استان آذربایجان غربی و بسیج همه امکانات برای رسیدگی به مصدومان حادثه زلزله صبح امروز خوی تاکید کرد.

وی در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی خواستار ارائه فوری خدمات اورژانس پیش بیمارستانی همچنین خدمات درمانی مطلوب به مصدومان زلزله خوی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی