تیتر امروز

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است
از چشم جهان (۱۴۷)

پیروزی مجدد بایدن در انتخابات ریاست جمهوری، به جنبش اعتراضی دانشجویان گره خورده است

اعتراضات دانشجویی در مخالفت با حمایت آمریکا از جنگ اسرائیل در غزه، مانند آتشی خودسوز در این کشور شعله‌ور شده است؛ آنچه می خوانید ترجمه اختصاصی دیدارنیوز از مطلب مدیر موسسه اعراب آمریکایی است.

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال بازگشایی شد

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش باران و برف در جاده‌های ۵ استان و بازگشایی جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال خبر داد.

کد خبر: ۱۴۶۹۷۲
۱۱:۱۵ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۲

جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال بازگشایی شد

دیدارنیوز: بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۵۸۷ ترددشمار فعال حاکی از آن است که تردد در محور‌های برون‌شهری نسبت به روز قبل ۱ درصد افزایش یافته است. سهم وسایل نقلیه سنگین ۵.۰ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۴ تا ۵ صورت گرفته است.

محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (رفت و برگشت) که به دلیل ریزش سنگ مسدود شده بود، بازگشایی شدند. در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های گالری امامزاده هاشم، لاسم و آب اسک ترافیک سنگین است. در محورفیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد وسایل نقلیه روان است.

محور‌های چالوس و هراز دارای بارش برف و باران، محور فیروزکوه و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت فاقد مداخلات جوی هستند.

سازمان راهداری از بارش برف و باران در برخی محور‌های استان البرز و مازندران، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی خبر داده است.

محور‌های مسدود شریانی:

۱) بمپور – دلگان

۲) محور چالوس

۳) آزادراه تهران – شمال

محدودیت تردد با تغییر مسیر:

۱) محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.

محور‌های دارای انسداد فصلی:

۱) لاسم - ارجمند

۲) وازک - بلده

۳) سروآباد – پاوه

۴) سی سخت – پادنا

۵) جدید هشتگرد – طالقان

۶) گنجنامه – تویسرکان

۷) پونل – خلخال

محور مسدود غیرشریانی:

۱) شهمیرزاد – فولاد محله - کیاسر

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی