تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پر حادثه‌ترین استان‌ها در نوروز؛ از مازندران تا اصفهان و فارس

استان‌های مازندران با ۷۷ مورد، اصفهان با ۷۴ مورد و فارس با ۵۵ مورد طی روز‌های اخیر به‌عنوان پر حادثه‌ترین استان‌ها در عملیات امداد و نجات بوده اند.

کد خبر: ۱۴۶۹۶۱
۲۰:۱۵ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۲

هشدار به مسافران نوروزی در جاده‌های مازندران، اصفهان و فارس

دیدارنیوز: بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر استان‌های مازندران با ۷۷ مورد، اصفهان با ۷۴ مورد و فارس با ۵۵ مورد طی روز‌های اخیر به‌عنوان پر حادثه‌ترین استان‌ها در عملیات امداد و نجات بوده اند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ متن اطلاعیه شماره ۳ ستاد خدمات نوروزی هلال احمر به شرح زیر است: استان‌های مازندران با ۷۷ اصفهان با ۷۴ مورد و فارس با ۵۵ مورد طی روز‌های اخیر به‌عنوان پر حادثه‌ترین استان‌ها در عملیات امداد و نجات بوده اند. تنها در روز ۲۹ اسفند ۱۸۹ مورد عملیات امداد و نجات مسافران با تلاش امدادگران انجام شده که حکایت از رشد ۶۰ درصدی حوادث در این مدت را داشته است.

براساس آخرین گزارش‌ها طی یک هفته اخیر بیش از ۱۲۰۰ مورد عملیات امداد و نجات توسط هلال احمر انجام شده که ۶۴۲ مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای بوده است. با توجه به رشد حوادث جاده‌ای طی یک هفته اخیر به بیش ۱۵ هزار و ۶۰۰ نفر امدادرسانی شده است.

در حال حاضر ۶۹ هزار امدادگر هلال احمر در اقصی نقاط کشور در حدود ۲۰۰۰ پایگاه و مقر امدادونجات آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی هستند.

در هر جای ایران که هستید و در صورت نیاز به امدادرسانی، امدادگران هلال‌احمر در کوتاه‌ترین زمان ممکن در کنار شما خواهند بود. ندای امداد هلال‌احمر با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و امداد و نجات افراد حادثه دیده در سراسر کشور است.

اگر به آموزش‌های امدادی در زمینه امدادوکمک‌های اولیه، بستن زنجیر چرخ و ... نیاز دارید نیز با مراجعه به سایت khadem.ir و یا کانال ارتباطی (iranian_IRCS@) به سهولت به این آموزش‌ها دسترسی خواهید داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی