تیتر امروز

سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.
تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...

اطلاعیه پلیس به مناسبت ماه رمضان

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان اطلاعیه‌ای صادر و بر لزوم اجتناب از تظاهر به روزه‌خواری و رعایت عفاف و حجاب تاکید کرد.

کد خبر: ۱۴۶۹۴۶
۱۳:۱۴ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۲

اطلاعیه پلیس به مناسبت ماه رمضان

دیدارنیوز:  پایگاه خبری پلیس نوشت: «فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک مجدد سال نو و حلول ماه مبارک رمضان، «ماه تزکیه و خودسازی» توجه هموطنان عزیز به ویژه متصدیان واحد‌های صنفی و اماکن عمومی را به رعایت و اجرای موارد زیر جلب می‌کند:

۱- متصدیان هتل ها، مهمانپذیرها، رستوران‌های بین راهی، پایانه ها، فرودگاه‌ها وایستگاه‌های راه آهن با اخذ مجوز از مراکز ذی ربط و ضمن رعایت شئون اسلامی و پوشاندن فضای خود (به نحوی که از بیرون قابل رویت نباشد) می‌توانند به مسافران خود خدمات ارائه کنند و فعالیت سایر اماکن پذیرایی فاقد مجوز ویژه ماه مبارک رمضان از یک ساعت قبل از اذان مغرب (افطار) مجاز است.

۲- سرنشینان محترم وسایل نقلیه (اعم از عمومی و شخصی) که در حال تردد هستند همچنین هموطنان عزیزی که از فضای پارک ها، بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها استفاده می‌کنند موظف به رعایت حرمت ماه مبارک رمضان هستند و انتظار می‌رود که از هرگونه تظاهر به روزه خواری، ایجاد آلودگی صوتی و اعمال منافی شئونات اسلامی و اخلاقی اجتناب کنند.

۳- یکی از جهات معنوی این ماه مبارک رعایت بیش از پیش عفاف و حجاب و دوری از ناهنجاری‌ها است. انتظار می‌رود همگان ضمن رعایت فضای معنوی حاکم بر جامعه، اخلاق و پوشش اسلامی را مراعات کرده و برای تقویت مراتب خویشتنداری، تحکیم پیوند ایمانی و گسترش ارزش‌های اخلاقی، هنجار‌های دینی به ویژه عفاف و حجاب در محیط‌های عمومی با دقت بیشتری از سوی همگان رعایت شود.

۴- گشت‌های انتظامی در زمان افطار و شب‌های قدر که حضور و تردد مردم عزیز تراکم بیشتری دارد، تلاش می‌کند با حضور خود رفت و آمد را تسهیل کند و امنیت را ارتقاء بخشد حتما همکاری مردم و روزه داران بسیار راهگشا خواهد بود.

۵- ضوابط و نحوه صدور مجوز ویژه رمضان برای واحد‌های صنفی در ماه مبارک رمضان از طریق اتحادیه‌های صنفی ذیربط به اعضای تحت پوشش ابلاغ خواهد شد.

۶- مسئولیت عدم رعایت موارد یاد شده متوجه مسئولان و متولیان اماکن مربوطه است.

در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات وعبادات، ان‌شاء الله که دعای خیر روزه داران و مردم عزیز بدرقه راه نیرو‌های پلیس دراین ایام مهمانی خدا و مبارک باشد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی