تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ادعای عربستانی‌ها؛ مسی با الهلال ۳ ساله بست!

پس از انتقال جنجالی و پرسروصدای کریستیانو رونالدو به النصر، عربستانی‌ها بدشان نمی‌آید پای لیونل مسی یک ابر ستاره دیگر دنیای فوتبال را به کشور خود باز کنند؛ فوق ستاره‌ای که با فتح جام جهانی قطر حالا خودش را بهترین بازیکن تاریخ می‌بیند و جایگاه مناسبی در پاری سن ژرمن ندارد و به تازگی توسط هواداران این تیم هو شده است. امروز (چهارشنبه) در حالی شایعه انتقال مسی به الهلال و قرارداد سه ساله‌اش با این غول عربستانی منتشر شده که برخی از علاقه او برای بازگشت به بارسلونا هم خبر داده‌اند.

کد خبر: ۱۴۶۹۴۲
۱۱:۲۵ - ۰۲ فروردين ۱۴۰۲

ادعای عربستانی‌ها؛ مسی با الهلال ۳ ساله بست!

دیدارنیوز: روزنامه المیدان عربستان از توافق سه ساله لیونل مسی با الهلال خبر داد.

به نظر می‌رسد که بحث حضور لیونل مسی در لیگ عربستان کاملا جدی است. بعد از پیوستن کریستیانو رونالدو به النصر و حضور او در لیگ عربستان این بار عربستانی‌ها قصد دارند یک فوق ستاره دیگر را به لیگ خود ببرند و او کسی جز لیونل مسی نیست.

روزنامه المیدان عربستان از توافق سه ساله لیونل مسی با الهلال خبر داد و روزنامه الیوم هم این خبر را تایید کرد.

قرارداد لیونل مسی با پاری‌سن‌ژرمن تابستان سال جاری به پایان خواهد رسید و به نظر می‌رسد جدایی او از تیم پاریسی قطعی است.

مسی در دو فصل حضورش در پاری سن ژرمن نتوانست انتظارات را برآورده کند به ویژه در لیگ قهرمانان اروپا که نمایش ناامید کننده‌ای داشت و پاری‌سن‌ژرمن برای دومین فصل پیاپی باوجود مثلث سرشناس خط حمله خود ناامید کننده ظاهر و از دور رقابت‌ها حذف شد.

بحث بازگشت مسی به بارسلونا هم جدی است، اما بعید به نظر می‌رسد که این بازیکن باتوجه به وضعیت بحرانی مالی آبی اناری‌ها به تیم برگردد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی