تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
بحران در پرداخت حقوق معلمان در روز پایانی سال!

عذرخواهی نماینده مجلس؛ وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه باید پاسخگو باشند

پس از تاخیر بحث‌برانگیز در پرداخت حقوق معلمان در روز پایانی سال ۱۴۰۱، مثل همیشه مسوولان توپ را به زمین یکدیگر انداخته و برخی سازمان برنامه و بودجه را مقصر این اتفاق عجیب معرفی کردند. علی کریمی فیروزجائی، نماینده بابل و دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با عذرخواهی از معلمان و انتقاد از تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان گفته این مشکل کام فرهنگیان را در آغاز سال جدید تلخ کرده و بعد از تعطیلات نوروزی، وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه باید پاسخگوی مجلس در این زمینه باشند.

کد خبر: ۱۴۶۸۸۶
۱۹:۵۳ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

عذرخواهی نماینده مجلس؛ وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه باید پاسخگو باشند

دیدارنیوز: دبیرکل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور از تعلل و تاخیر در پرداخت حقوق اسفند ماه فرهنگیان انتقاد کرد.

علی کریمی فیروزجائی، با اشاره به تأخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان، گفت: مشکل پیش آمده در پرداخت به موقع حقوق اسفند ماه فرهنگیان کشور جای تأسف دارد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با غیر قابل قبول خواندن مشکل ناشی از عدم هماهنگی بین وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه، افزود: در پیگیری‌های به عمل آمده از طریق رئیس مجلس و مسئولان سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش، مشخص شد ناهماهنگی موجود در این زمینه ناشی از ضعف مفرط مسئولان مربوطه است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این مشکل کام فرهنگیان را در آغاز سال جدید تلخ کرده و خاطر آنان را مکدر ساخته است.

وی با اشاره به پیگیری این مسئله از طریق کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بعد از تعطیلات نوروزی، افزود: وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه باید پاسخگوی مجلس در این زمینه باشند. مجلس با توجه به ابعاد امنیتی این موضوع در آغاز سال نو آن را بررسی خواهد کرد.

‏به نقل از خانه ملت، کریمی فیروزجایی تصریح کرد: وزارت آموزش و پرورش بیشترین نیروی انسانی شاغل در دولت و مأموریت مهم تربیت نسل آینده را بر عهده دارد و این موضوع چالش جدید این وزارت خانه به شمار می‌رود. بنده به عنوان خادم مردم در خانه ملت به واسطه بروز این مشکل از عموم فرهنگیان کشور عذرخواهی می‌کنم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی