تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان؛ آموزش و پرورش عذرخواهی کرد

پس از تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه معلمان و انتقادهای صورت گرفته نسبت به وزیر آموزش و پرورش و مسوولان، وزارت آموزش و پرورش از تأخیر پیش آمده در پرداخت حقوق عذرخواهی کرد.

کد خبر: ۱۴۶۸۷۴
۱۳:۵۷ - ۲۹ اسفند ۱۴۰۱

تاخیر در پرداخت حقوق فرهنگیان؛ آموزش و پرورش عذرخواهی کرد

دیدارنیوز: آموزش و پرورش بابت تاخیر در پرداخت حقوق اسفند فرهنگیان عذرخواهی کرد.

وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای ضمن عذرخواهی از تأخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه معلمان، گفت: «با توصیه‌های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیات دولت، در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی معلمان طی روز‌های آینده، تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.

وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که «ضمن تبریک ایام و آرزوی سالی پر خیر و برکت برای همه همکاران فرهنگی گرامی، از تأخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفند ماه، صمیمانه از همکاران دلسوز و خانواده محترمشان پوزش می‌طلبیم. خدمتگزاران شما در وزارت آموزش و پرورش در طول یک سال گذشته برای دفاع از حقوق همکاران و اجرای کامل قانون رتبه بندی به عنوان یکی از ارکان مقرر در سند تحول بنیادین از هیچ تلاشی فرو گذاری نکرده‌اند.

توقع و انتظار این بود که سازمان‌های پشتیبان و تأمین کننده منابع در اجرای این قانون همراهی به مراتب بهتری با نظام تعلیم و تربیت می‌داشتند؛ لیکن باتوجه به اختلاف مبانی محاسبه فوق العاده رتبه بندی و بار مالی مربوطه با سازمان برنامه و بودجه کشور، حقوق اسفند به‌صورت علی‌الحساب پرداخت می‌شود.

بدیهی است، نظر به هماهنگی به عمل آمده و حمایت‌های رئیس جمهور در فرمایشات روز گذشته هیئت وزیران، در خصوص پرداخت تفاوت مزایای رتبه بندی همکاران عزیز طی روز‌های آتی تصمیم گیری و اقدام خواهد شد.»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی